Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eksport i brugskunst/legetøj søger ny ejer / partner / samarbejdspartner

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Mindre firma med voksende salg i Tyskland med mere end 100 detailhandels kunder i alle store byer. Detail og kæde kunder i Grækenland, Italien, Frankrig, Storbritanien, Holland, Østrig, Sverige, Norge , Finland, Indonesien, Bulgarien. Fast stand på Ambiente og Tendence i Frankfurt, verdens største brugskunst messe. Agenturer med ret til at sælge stort set overalt. Har haft agenturererne i mere end 6 år. Høj kvalitet, konstant fornyelse og udøget sortiment. Bredt udvalg i de mest kendte figurer fra børnebøger m.v. .

Eget lager og fornuftig lagerberholdning. En freelance sælger (mest Sverige og Norge) og passer selv al andet udenlandsk salg og hjemmemarkedet.

To netbutikker. En rettet imod btb kunder og en til privatkunder (en af de 10 mest besøgte i kategorien legetøj).

Brutto avance 75-150% i btb led. Omsætningshastigheden er stor på hovedparten af produkterne. Prismæssig er produkterne i midt og i det lave niveau men særdeles konkurrencedygtigt.

Fornuftigt og smidigt bogholderi og administration via e-conomics og factoring aftale.

Lille kassekredit og ingen unødvendigt frås eller andre belastende faste omkostninger. Kun en ad hoc time ansat.

Men behøver hjælp til at komme over en tærskel for at få fornuftig rentabilitet og struktureret driften.

Er der nogen derude, som vil handle med meget tilfredse, glade og sjove kunder?

Tilmeldt 28. Jul 05
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:25

Hejsa

jeg og to partnere er ved at starte forretning op omkring kunst i alle afskygninger - hvilken type brugskunst er der tale om??

Har du link til dine produkter - kunne godt være man kunne samarbejde mht. til dine produkter - vi får ALT malet.

Skriv, hvis det har nogen interesse.

MvH

Søren Viktor

Fra 4300
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:30

Spielzeug:

Mindre firma med voksende salg i Tyskland med mere end 100 detailhandels kunder i alle store byer. Detail og kæde kunder i Grækenland, Italien, Frankrig, Storbritanien, Holland, Østrig, Sverige, Norge , Finland, Indonesien, Bulgarien. Fast stand på Ambiente og Tendence i Frankfurt, verdens største brugskunst messe. Agenturer med ret til at sælge stort set overalt. Har haft agenturererne i mere end 6 år. Høj kvalitet, konstant fornyelse og udøget sortiment. Bredt udvalg i de mest kendte figurer fra børnebøger m.v. .

Eget lager og fornuftig lagerberholdning. En freelance sælger (mest Sverige og Norge) og passer selv al andet udenlandsk salg og hjemmemarkedet.

To netbutikker. En rettet imod btb kunder og en til privatkunder (en af de 10 mest besøgte i kategorien legetøj).

Brutto avance 75-150% i btb led. Omsætningshastigheden er stor på hovedparten af produkterne. Prismæssig er produkterne i midt og i det lave niveau men særdeles konkurrencedygtigt.

Fornuftigt og smidigt bogholderi og administration via e-conomics og factoring aftale.

Lille kassekredit og ingen unødvendigt frås eller andre belastende faste omkostninger. Kun en ad hoc time ansat.

Men behøver hjælp til at komme over en tærskel for at få fornuftig rentabilitet og struktureret driften.

Er der nogen derude, som vil handle med meget tilfredse, glade og sjove kunder?

Ja..det lyder meget spændene...du kan skrive til mig på vallentins@mail.dk... så kan vi se om kan finde på noget...

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 15:25

hej

Først skal jeg beklage at jeg ikke har svaret men jeg har ikke været herinde i et par uger.... men det er primært indretning til børn der er færdig produceret.

Kan du skrive tilbage med en mail adresse, så sender jeg et link dertil.

mvh

Spielzeug 

Fra 4300
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:35

sejtræk:

hej

Først skal jeg beklage at jeg ikke har svaret men jeg har ikke været herinde i et par uger.... men det er primært indretning til børn der er færdig produceret.

Kan du skrive tilbage med en mail adresse, så sender jeg et link dertil.

mvh

Spielzeug 

Hej Spielzeug..tak jeg kontakter en af dagene...VH

Steen vallentin 2625 1519

Tilmeldt 13. Mar 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:03

Hej

Lyder spændende, har du et link til dine produkter?

Vil gerne have mere info på jimmy@lafinesse.dk

Med venlig hilsen

jimmy

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)