Lav en kontaktformular på kontaktsiden. Overvej om du ikke skal fjerne mailadr. eller skifte det ud med et billede, så den ikke bliver snuppet af spamcrawlers.
Personligt ville jeg aldrig fjerne email adressen som kontakt mulighed. jojo, meget mulig der kommer spam, men det er der råd for. Derimod er det møg "træls" at komme til en side med kun kontakt formular.
Design kan være det, der gør forskellen – på et standard og et konkurrencedygtigt produkt!
Godt design betyder, at produkter og ydelser kan bære en højere pris og være mere efterspurgt. Det viser undersøgelser herhjemme og i udlandet. Virksomheder, der anvender design, klarer sig bedre end andre virksomheder.
Derfor er design vigtig for din virksomhed - ring og lad os få en snak!
nu er IKKE opjektiv men siger nu noget om hvad jeg selv personlig synes, jeg kan ikke lide de 2 farver sammen, det minder mig om en grim tøjmode til mænd for en del år siden-
derudover synes jeg godt siden må være lidt bredere, ved godt det på mode indenfor www. at siderne helst skal være så små at man ikke kan se dem på skærmen, (hvorfor jeg ikke forstår man skal have 22" skærm) men synes det ville lige give siden lidt mere,
den hvide skrift er ALT for stor i forhold til den lille side. det synes jeg altså til gengæld ikke er navlebeskuende
MEN RIGTIG FLOT SIDE ;;;; DET SYNES JEG PERSONLIGT
Jeg vil sige det samme omkring farverne. Det er ikke en helt guld sammensætning.
Tekster synes jeg personligt altid skal være verdana, og i en moderat størrelse. Teksten i indholdet kunne godt være lidt mindre. F.eks. 11 eller 12 px
Jeg købte mit Domain af surftown.dk, og der følger der en hjemmeside program med.
Der er der så nogle skabeloner man kan vælge, men jeg har ingen chance for at vælge den farve jeg vil have. Det samme med bredden af siderne, og farve på ordene.
Kan man redigere hjemmesiden via andre programmer??