Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er jeres oplevelse af siden?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra frederiksværk
Tilmeldt 2. Oct 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Dejligt at man kan få nogen til at "dømme" sin side herinde, det altid rart at få tingene med andre briller.

Jeg vil høre hvilken oplevelse i har af helheds indtrykket?

mangler vi nogle kategorier?

kan vi gøre noget for  det bliver mere overskueligt?

Eller andet:)

Håber at få lidt feed back :)

Fra 9500 Hobro
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 21:06

carina:

Håber at få lidt feed back :)

Kunne du ikke give et link til siden ?

Free Gant Chart Viewer for Microsoft Dynamics NAV.

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:31

Undskyld - men kunne jeg altså ikke lade være, med at trække på smilbåndet over :)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 22:12

Hej Carina...

Fantastisk side..

Mvh clairvoyanten

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 22:25

Det ser godt ud medn en lokal oversigt - god idé med inddeling efter kommuner. Dog savner jeg lidt noget unikt ved din service, så det ikke blot er dgs.dk om igen. 

Arbejd derudover med en smart søgefunktion. Folk i dag vil ikke bladre kategorier igennem, de vil lynhurtigt skrive hvad de mangler, og forventer så at få serveret indholdet på et sølvfad. Mange gange held og lykke med projektet. 

// Jesper Skov

Fra frederiksværk
Tilmeldt 2. Oct 07
Skrevet kl. 12:24

tak for din feed back, Vi har søgefunktion på siden, når den er kommet ordentlig op og køre, er meningen med søgefunktionen at du kan søge efter specefikke vare/mærker hvis du kun kan huske noget af et navn, vi lægger meget vægt på funktionen. Så det kommer :)

Derudover kan butikkerne have deres egen mini site, på vores site med ubegrænsede søge ord, billeder mm. af butikken, har fået lavet en aftale med Bianco, og er ved at lave den første mini site, Det bliver spændende..

linket er www.Butikportalen.dk

TAK..

Fra frederiksværk
Tilmeldt 2. Oct 07
Skrevet kl. 12:26

over hvad?

Fra Lystrup
Tilmeldt 15. May 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 12:40

Hej Carina

Lækker side med masser af butikker.

Og vildt godt kort, hvor det jo ligefrem er 'rart' at føre musen hen over, og hvor der er tydeligt hvilken kommune, der er fremhævet.

Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 01:22

nu er det altså ikke et forsøg på at være flabet men..... hvorfor skal jeg bruge jeres side og ikke degulesider eller krak feks ??

du skriver noget om at man kan finde specialvarer, men det ser ud til man kun kan søge på butiksnavn, for hvis jeg søger sko kommer "sko"usen også frem. hvis jeg søger træ i skanderborg får jeg ingenting selv om i både har jem og fix + en tømmerhandel i området...

siden er virkelig lækker og veludført, men jeg forstår bare ikke hvorfor.

venligst
jesper

ps: de der annoncer fra google ødelægger totalt jeres design.

Fra frederiksværk
Tilmeldt 2. Oct 07
Skrevet kl. 09:31

Hej jesper..

Det er vores næste udfordring, at få optimeret søgningen. men det kræver butikkerne opretter sig med søgeord mm. Vi er stadig i en opstarts fase, derfor vi har brug for noget feed back.

Vi arbejder på at gøre klar til rigtige banner annoncer, så vi kan komme af med de åndsvage banner, fra google. men de gir så det løber rundt lige pt. Men glad for du siger det var blevet vant til dem :) Hvis nogen har råd hertil ville det være rigtig rart

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)