Det er, på sin vis, lidt uhensigtsmæssigt at ens konkurrenter kan finde ens indlæg på Amino via Google, er det ikke? Jeg har ændret brugernavn og fjernet min signatur, da ved at mine konkurrenter Googler mig ;) Jeg synes ikke det er specielt smart at de kan se hvad jeg har problemer med og får hjælp til. Ja, eller for sin sags skyld .. hvad jeg gør af smarte ting, som jeg deler med jer. Burde Amino ikke fungere sådan, at man først kunne browse selve forummet når man havde oprettet en profil? |
Lukket forum?
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
At lukke et forum som Amino vil afholde mange fra i det hele taget at tilmelde sig og deltage, samtidig med at mange slet ikke vil finde siden eller den store mængde viden der er tilgængelig her inde. At man kan finde Amino tråde ved at Google et problem er jo genialt. |
Er enig med Sune, det ville være super dumt at lukke amino af. Nu ved jeg ikke hvad du arbejder med, men jeg kan ikke helt se problemstillingen i at dine konkurrenter kan se hvad du har lidt problemer med, og løsningerne på dine problemer, udover de naturligvis kan få gavn af det hvis de har samme problemer.
Hvilket de også kunne få hjælp til selv hvis de oprettede en bruger. Selvfølgelig skal du ikke ligge alle dine foretningshemmligheder på bordet herinde, men det er der nu heller ikke ret mange brugere der gør :) |
|
Hej Ja et sådant forum må forblive lukket. Hvis du så får problemer, der ikke skal kunne findes af dine konkurrenter, så kan du jo sende private beskeder til folk herfra. Det er jo heller ikke altid, at det er et minus, at man søger spørgsmål. Istedet for svaghed kan det jo også vise, at du vil forbedringer.
Med de venligste hilsener
Søren |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)