Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Internet fax

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er efterhånden mange internet fax tjenester på det danske marked, alle tilbyder de billige sendetakster men synes det er svært at skelne mellem dem alle. Og så spørger jeg også mig selv om det nu også kan betale sig at skifte faxmaskinen ud med en virtuelfaxmaskine? Og i så fald hvilket selkab skal man vælge? Er der nogle faxtjenester der henvender sig mere til private end firmaer? Ville være rart med andres erfaringer med fax via mail og andre internettjenester... :)

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 253
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 14:54

Jeg ved at Fonet tilbyder en sådanne service, hvor du kan modtage fax via email. Faxen modtager man som en alm. PDF-fil, hvilket er ganske smart.

Derudover er det muligt at sende fax direkte fra computeren via en særlig print-driver. Denne service har jeg dog ingen erfarringer med.

Du finder deres hjemmesidehttp://fonet.dk/ men der står umiddelbart intet om servicen på deres hjemmeside.

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:15

Jeg kan klart anbefale at benytte en af de virtuelle faxmaskiner, det er både tidsparende, økonomisk og godt for miljøet (tænk på alle de træer du redder;)

Selv har jeg kun stiftet kendskab med en fax tjeneste, men den kan varmt anbefales, www.dk.popfax.com 

Den henvender sig til virkomheder, ved ikke om det er det du søger? I hvert fald er sendetaksterne nogle af de laveste jeg har kunne finde, og så er det muligt at sende til lande i hele verden. Det beste er at denne løsning ikke inkludere hverken faxmaskine el. telefonlinje Yes

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 22:14

Jeg har tidligere med svingende succes brugt efax.com

Det er let at oprette sig og komme igang, men tog mig adskillige timer at få aftalen opsagt igen, da mit behov ændrede sig :-)

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)