Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tips til Telesalg..

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 00:59

Hej.

Nu ved jeg ikke hvad du specifikt tænker på, men formoder at det er telemarketing.

Du kan gå ind på www.FreeTele.dk og læse om det.

På siden er der også Google-links til andre Call Centre.

De fleste af disse firmaer skriver temmelig detaljeret om hvad de kan tilbyde, så det er faktisk et "tag-selv-bord" som du kan nyde godt af Cool

Held og lykke med dit projekt.

Mvh.

ditbrugtmarked

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 02:48

Tak skal du ha´ ;o)

Ja, vi sad og kiggede på budgetter og fandt ud af, at vi er nødt til at starte selv. Så må vi se om vi får råd til professionelle senere ;o)

Tilmeldt 28. Aug 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 09:47

Hej Business!

Jeg kender nogle som er virkelig dygtige til at rådgive om salg, herunder telesalg. Jeg har selv brugt dem flere gange og har fået utroligt meget ud af det. Jeg er igennem dem blevet opmærksom på flere teknikker og tilgangsmuligheder, som jeg slet ikke troede eksisterede, og ikke var klar over at jeg skulle tage højde for. Og jeg må sige at efter et par rådgivnings timer er jeg nu helt klar over hvilke elementer jeg skal benytte og tage højde for når jeg ringer canvas.

Skriv til mig hvis du vil videre med dit teleprojekt, så skal jeg nok sørge for at du får den bedste vejledning.

Mvh. Mads

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 18:06

Mads.....jeg vender tilbage, når vi er ved at  være der. Tak skal du have. Det lyder lige som det vi skal bruge til at komme igang på ;o)

Fra Vanløse
Tilmeldt 16. Jun 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:11

Hej Business

Så godt du havde lagt budgetter og at de professionelle måtte komme til senere, men vi kører i øjeblikket en kampagne på pilot projekter med priser i omegnen af 10.000 kr. Vi kan varetage større eller mindre dele af salgsprocessen, lige fra udvælgelsen af potentielle kunder, henover canvas og også selve mødet med kunden. Priserne ligger selvsagt efter hvor meget du vil lægge fra dig :) Men skriv endelig hvis det skulle have interesse.

mvh.

Thomas Framholt

salgschef, Velment marketing

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 18:09

Jamen det vil jeg da overveje, når vi kommer lidt tættere på ;o)

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 07
Indlæg ialt: 331
Fra  Mødebooking.com Skrevet kl. 16:57

Hejsa,

Faldt lige over dette indlaeg. Hvis i ikke har den store erfaring og budgettet ikke er saa stort, saa kan vi evt hjaelpe. Vi er et Dansk callcenter, lokaliseret i Manila (Filippinerne). Vi har stort erfaring inden for branchen, og vores priser er til at have med at goere.

Se evt mere paa www.tigershare-telemarketing.com

I er ogsaa velkomne til at svinge mig en mail, eller give mig et kald - Jeg vil selvfoelgelig ogsaa gerne vaere behjaelpelig med saa meget jeg kan, hvis i ikke oensker vores services

Mvh

Kristian Joergensen

Tigershare-telemarketing

Kristian@tigershare-telemarketing.com

Tlf Direkte: 43582422

Kristian Joergensen
www.moedebooking.com

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)