Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er vores butik tiltalende for vores målgruppe?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Fredensborg
Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Min eButik www.engleunger.dk har nu eksisteret i et år, og efter en første version, som hurtigt blev skrottet, er den nu nået til version 2.0.

Jeg sælger kvalitets børnetøj (åh, nej endnu en) i str. 0-10 år, og jeg har tøj til både drenge og piger.

Det layout jeg har valgt prøver at være farveneutralt i forhold til piger og drenge.

Men min kunde målgruppe er nok typisk kvinder fra 25-45 år.

Spørgsmålet er om butikkens layout matcher vores målgruppe.

Som udgangspunkt sælger jeg ikke nok, men alle mine kunder roser produkter og kundeservice, så jeg er usikker på, hvad årsagen er.

Har I lyst til at byde ind med en vurdering?

På forhånd tak.

Claus Kjærgaard

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 20:05

Mine børn er så store, så de bare låner Dankortet/bruger eget VisaElectron og bestemmer selv :-). Men med hensyn til farveholdning er jeg enig med dig, det er helt fint. Jeg blev lidt irriteret over forsiden, hvor der løber tekst vandret og billeder hopper op og falder ned i en uendelighed, men de forsvandt da heldigvis, da jeg kom ind på siden. (Jeg er ikke sikker på, at denne holdning til, at tingene skal stå stille er generel - jeg har det bare sådan, at jeg selv vil bestemme tempoet.

Jeg synes, siden er tiltalende, og jeg fandt også hurtigt, hvad jeg søgte efter (flyverdragt, dreng, under 1.000 kr.). Og blev tiltrukket af tilbudskategorierne.

Det er ikke, fordi din butik ikke er dejlig og fin, for det er den. Men den skiller sig ikke væsentligt ud. Det er ingen WOW-effekt - hvor man kommer tilbage bare for synets skyld.

Måske er det alene et spørgsmål om, at du konkurrerer på et barskt marked.

Dbh
Anette (som lige kan snige sig inden for aldersgruppen...)

Fra 4800
Tilmeldt 1. Aug 08
Indlæg ialt: 33
Fra  Flair Productions Skrevet kl. 20:37

Hej.

Jeg kan ikke lige frem kalde mig en del af målgruppen. Men jeg kan da hurtigt liste et par ting som jeg nok ville ændre.

Jeg kan godt lide layoutet. Det er nogle dejlige matte farver der signalere klassisk men moderne stil. Fin idé med banneret (stjerne effekten).

Men hvad med at peppe kategorierne lidt op? Jeg tænker på at give dem lidt farve. (altså baggrunden i kategori navnet, ikke hele menuen) - Det bliver selvfølgelig mindre farve neutralt, men jeg tror det vil gi lidt god kontrast til de mørke/matte farver.

Du kunne jo lave en blå farve til drenge kategorien, lyserød/pink til pige kategorien.

Indkøbsvognen kunne man måske også give lidt farve.

Jeg ved ikke hvem der har lavet flash banneret på forsiden, men nogle af billederne er lidt pixelererede, en lille detalje der irritere mig.

I bunden af siden, kunne du måske bruge nogle andre split metoder end stjerner (*). Det ligner en hurtig løsning, og følger ikke resten af teksten.

Der kunne også eksperimenteres med hover links, altså links der skifter farve når musen køres over. Bemærk at jeg skriver eksperimentere, det kan nemlig hurtigt blive for meget af det gode.

Har du brug for hjælp til at ændre nogle af de nævnte ting, så kontakt mig gerne.

Med Venlig Hilsen
Rolf Carlsen

www.flairproductions.dk

Fra Fredensborg
Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:55

Tak for alle de gode ideer. Både dem der er præsenteret her, og dem der har emailet.

Det er fint at få input til forbedringer, og der er helt sikkert flere af forslagene vi kan bruge.

Tak for hjælpen

Claus Kjærgaard

www.engleunger.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)