Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhotel søges

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg skal bruge et webhotel med op til 5GB plads og fri trafik. Pladsen skal bruges til pressebilleder for en kunde.

Filerne fylder fra 5 til 60MB og skal kunne downloades af pressen. Det er ikke noget der bliver ret meget trafik på, da det ikke vil være dagligt at deres pressebilleder bliver downloadet.

Er der nogen der kan leverer sådan en løsning? Eller anbefale nogen?

I er også velkommen til at sende en mail til lb@hoeg2.dk

på forhånd tak.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 13:18

Jamen når det gælder hosting så kan jeg kun anbefale PIL. Vi har brugt dem i over syv år. De er super-stabile og ved, hvad de snakker om. Og nej - jeg kender dem ikke og får ingen procenter. De er bare vores favorit. Og ja - de koster lidt mere end one.com og surftown - men du får også mere for pengene (service f.eks.) Wink.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 1. Mar 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:58

Hej Lars

Kontakt salg@byip.dk mht. ønsker til antal bruger som skal kunne uploade, antal login's osv, kan vi lave en løsning/tilbud til dit behov.

Med venlig hilsen

John
ByIP.dk
-Vi hjælper dig som ikke vil bruge tiden på teknik

Fra Viborg
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:51

Er jeg for fræk, hvis jeg skriver Flickr. Så er der god adgang og ikke fare for at man bliver lagt ned. Det gør vel ikke noget pressebilleder er tilgængelige. Hvis det nu var for frækt, så vil jeg gerne vide mere.

Sådan et almindeligt webhotel kan risikere at blive lukket, bare der kommer lidt run på som fileserver.

Fri trafik er også en underlig ting. Hvor meget snakker vi om måneden/året? 100GB/1TB?

Jeg må simpelthen vide mere for at kunne anbefale nogen på en fornuftig måde. Er det kun dansk presse? Hvor meget belastning kan man forestille sig, hvis det går amok? Hvis jeg absolut skal nu, synes jeg en deltids server er så sjovt et koncept, at det skal anbefales. CheapVPS.co.uk har det her: http://cheapvps.co.uk/plans/part-time-servers - ham der driver det er dygtig og legitim.

Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 09:48

Hej

Jeg ville nok overveje webhotellet med omhu da en del udbyder ofte siger at de ikke tillader en download central. Dertil kommer trafikken og selv om der er fri trafik findes dette ikke hos udbyderne. Bruger man meget trafik vil man ofte komme til at bruge server ressourcer hvilket kan medføre lukning eller opgradering til egen dedikeret server.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:26

it-dk:

Hej

Jeg ville nok overveje webhotellet med omhu da en del udbyder ofte siger at de ikke tillader en download central. Dertil kommer trafikken og selv om der er fri trafik findes dette ikke hos udbyderne. Bruger man meget trafik vil man ofte komme til at bruge server ressourcer hvilket kan medføre lukning eller opgradering til egen dedikeret server.

Eller også kunne man bruge en udbyder der taler åbent om tingene og netop tilbyder abbonementer hvor den slags er tilladt.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 13:04

www.adweb-usa.com  

Der kan du vælge hvor stor mængde trafik og plads op til adskillige GB

Og så er det faktisk ikke så dyrt

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 13:50

Tak for alle jeres henvendelser, også dem der kommet via mail. Hvor er det dejligt med et sted som Amino, hvor man kan skrive hvis man har brug for hjælp, eller et produkt, og få timer senere har man skabt endnu en kontakt til en "Amino".

BTW, Jeg har fundet den løsning jeg skal bruge.

Fra Viborg
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 07:39

Hvad blev løsningen så.

Hvis du ikke har lyst til at være helt specifik, vil jeg stadig gerne høre, hvad for en løsning du har valgt til den slags.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)