Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kan man have for mange varer? dele webshop i to???

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har en stor webshop,hvor jeg sælger både ting til børn og ting til voksne - har ca lige mange varer til hver.

de seneste år synes jeg dog at mine børneting er "druknede" i de mange andre netshops der er åbnede.

jeg sælger langt mindre af de varer jeg bestiller hjem, til børn, end jeg plejede. Jeg sælger samme antal ting til voksne som altid.

jeg har nu overvejet om det vil hjælpe at dele min shop i to? vil en ren børneshop måske omsætte mere end en blandet? vil den være mere synlig?mine producenter vil nok ikke tillade at jeg fører deres varer i to shops, så de skal nok deles "lige over".

Jeg har endda også overvejet om jeg kan sælge børnedelen fra, til end er brænder for det, men som gerne vil lade mig beholde min egen del af det, med voksentingene. kan man mon det? vil nogen gide købe et halvt koncept? har selv skudt 600.000 kr af egne penge ind i shoppen, og har varelager for ca det samme nu, så den bliver jo dyr, hvis jeg skal sælge... er det mon umuligt?

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 14:18

Hej

Har du overvejet en shop in shop løsning? Dvs at du har to bannere på forsiden med hhv. voksen og børneting. Når man klikker på børneting kommer man i en børneafd. og får de kategorier der hører til her. Det vil gøre det mere overskueligt for brugeren.

Hvad er det du vil sælge? Din shops teknik og navn skal du jo selv bruge, - tilbage bliver varelageret, eller hvad?

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 19:42

Hvis du i 99% af dine ordre kun sælger enten voksen ting eller børne ting, så kan du sikkert opnå noget ved at dele det op, da du kan lave mere målrettet markedsføring. Hvis du ofte sælger børne og voksen ting i samme ordre, bør du måske overveje en bedre navigation/opdeling.

Nu ved vi ikke præcis hvad du sælger, men specielt på ting til børn er der jo blevet get konkurrence, som du jo også må forvente spiller ind, hvis du ikke løbende laver tiltag for at skaffe nye kunder i biksen...

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 22:13

Det ville være en fordel med et link til dit site, men generelt så nej du kan bestemt ikke have for mange varer på dit website. Du kan have for mange varer på lager, for mange varer du ikke tjener nok på eller for mange varer til at have en klar profil, men det er en helt anden snak.

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:55

tak for jeres respons, det gav lidt stof til eftertanke(-:

ved stadig ikke hvad jeg gør dog, synes bare det er surt at se salget falde, hvis nu det kunne ændres ved bedre opdeling...

Fra Viborg
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:21

Rent praktisk og teknisk, er det værd at huske på, at det er nemmere at arbejde med en side.

Det gælder både optimering og teknisk vedligholdelse - hvordan du så organiserer dit materiale det er noget andet.

Ideelt skulle du spørge dine brugere/kunder og ikke os her på Amino, de har sikkert nogle gode svar.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)