jeg har en stor webshop,hvor jeg sælger både ting til børn og ting til voksne - har ca lige mange varer til hver. de seneste år synes jeg dog at mine børneting er "druknede" i de mange andre netshops der er åbnede. jeg sælger langt mindre af de varer jeg bestiller hjem, til børn, end jeg plejede. Jeg sælger samme antal ting til voksne som altid. jeg har nu overvejet om det vil hjælpe at dele min shop i to? vil en ren børneshop måske omsætte mere end en blandet? vil den være mere synlig?mine producenter vil nok ikke tillade at jeg fører deres varer i to shops, så de skal nok deles "lige over". Jeg har endda også overvejet om jeg kan sælge børnedelen fra, til end er brænder for det, men som gerne vil lade mig beholde min egen del af det, med voksentingene. kan man mon det? vil nogen gide købe et halvt koncept? har selv skudt 600.000 kr af egne penge ind i shoppen, og har varelager for ca det samme nu, så den bliver jo dyr, hvis jeg skal sælge... er det mon umuligt?
|
Hej
Har du overvejet en shop in shop løsning? Dvs at du har to bannere på forsiden med hhv. voksen og børneting. Når man klikker på børneting kommer man i en børneafd. og får de kategorier der hører til her. Det vil gøre det mere overskueligt for brugeren.
Hvad er det du vil sælge? Din shops teknik og navn skal du jo selv bruge, - tilbage bliver varelageret, eller hvad?