Til Info85:
Jeg er klar til at hjælpe dig :)
Jeg er freelance journalist og har kendskab til folk på DR, så jeg har alt udstyr som skal til. Lige i øjeblikket forsøge jeg at finde så mange oplysninger om dem som muligt, så det ville selvfølgelig være rart hvis vi kunne skrive/snakke lidt sammen omkring dette, så vi kan få disse fupmagere væk afvejen.
Er det noget du har lyst til at hjælpe mig med?
Ok jamen så er du jo lige den man skal have fat i til opgaven, ja vil gerne hjælpe dig med at få dem stoppet, så der ikke er flere der kan blive snyt af dem. Jeg kan give dig alt du skal bruge uden der bliver stillet spørgsmål til hvorfor jeg spørger. for hved der har været journalister hos dem, men ved ikke hvad der skete der efter.
Det lyder godt. Hmm okay, det betyder jo så nok at vi skal være ekstra forsigtige, men hvis der ikke bliver stillet spørgsmål til hvorfor du spørger er det jo perfekt.
For at være på den sikre side, så de ikke læser vores indlæg, kan vi skrives ved via mail hvis du selvfølgelig vil dette.
Min mail adresse er carolinewidell@gmail.com
Til uddybelse af Oxkjærs svar - så søger tv2s basta pt. folk der kan give dem oplysninger om deres svensk talende direktør som går under Dan Andersson eller Dan Erricsson (ved ikke om det er stavet korrekt)
Så I kan evt. tage fat på dem, hvis I har noget banebrydende nyt omkring dem :)
Jeg hoppede så i med begge ben. Naiv, ja, men det lyder ikke som om jeg er den eneste. Skyndte mig at sende faktura, som jeg fik pr. mail, retur med meddelelse om at jeg ikke var interesseret. Nu er det så et norsk firma der har registreret domænenavnet. Det er da også lidt underligt. På Dansk Domæneregistrering siger de, at det ikke er dem, og fyren der ringede, sagde han var fra Data og Domæneregistrering. Det er der så ligesom ikke noget der hedder, og deres cvr nr. og adresse hænger ikke helt sammen hvis man går i www.cvr.dk Men jeg har ikke skrevet under på noget. Så kan de vel ikke gøre noget? Men hvor er det bare ærgeligt man ikke kan stole på folk.
Da de ringede forleden dag og præsenterede sig som DDR (Dansk Domæne Registrering) måtte jeg fortælle sælgeren at Østtyskland ikke eksisterer længere. Han fattede ikke en bjælde det fjols :-)
Hej jeg blev også ringet op igår, og tilbudt det samme, han med Alexander Kristensen og har/havde et nr: 70703648. Nummeret eksistere ikke. Jeg har ringet til Dandomæne, det er et fup firma, der prøver at sælge noget til dig som du selv kan bestille til stort set ingen penge.