Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhotel med meget trafik

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går og sysler lidt med et fritidsprojekt, et engelsksproget community site - som efter alt at dømme skal bygges op i Joomla.

Siden skal fra start bestå af følgende:

-Solid nyheds del, med mulighed for RSS feeds

-Godt og stabilt forum

-Side med videoer – både YouTube samt mulighed for streaming af videoer i højere kvalitet

Den sidste er også det store problem. For hvor finder man en stabil host, hvor der er mulighed for streaming af videoer. Der er flere som tilbyder fri trafik (lige indtil man læser det med småt) - og Servage er efter megen læsning herinde, vist ikke en oplagt mulighed.

Så atter engang må man prøve at ty til det gode Amino forum, og håber på at finde det tilbud som lige passer :)

På forhånd tak

Rasmus

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:02

Hej Rasmus

Jeg vil gerne prøve at hjælpe dig, vi laver netop hosting til den slags opgaver. Både på shared, semi shared og dedikeret hardware.

Jeg kan kontaktes på 70 220 627 eller mmc@mc-solutions.dk

/ Mikkel

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 18:17

Hej Rasmus,

Jeg tilbyder dedikeret Joomla hosting og der hostes udelukkende Joomla websites på serverne.

Derudover vil jeg nok vove den påstand at jeg udbyder landets eneste hostingløsning med Joomla support ;)

Skriv gerne på email@redweb.dk og hvis du konkret kan give flere informationer i forhold til trafikmængde m.v. så må du meget gerne medsende de informationer.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)