Hej Aminoer Jeg har idag en standard scannet shop som jeg sælger et unikt produkt til hele verden fra, Pt. størst salg i Danmark, UK og USA Shoppen har 5 varenumre og er idag kun på engelsk sprog og priserne er i USD og (vist omregnet i EURO) Det fungere ok, men mine produkter henvender sig til en patient gruppe og det ikke internet nørder der er mine kunder, men hr. og fru. olsen. Jeg får en del mails fra folk der ikke forstår at de skal betale i USD da de jo kun har et Dankort og ikke har USD på kontoen (no joke) Der er også en del kunder der f.eks ikke kan overskue hvad varen koster i deres valuta og så er der sproget på engelsk som ikke alle forstår helt og derfor føler sig usikre.............. Pointen er at jeg kan lave dette site meget bedre med ved ikke hvor jeg skal finde den perfekte web shop. Kan I hjælpe mig med at finde den shop der kan: Multi sprog Starte det rigtige sprog via den besøgenes ip adresse Automatisk præsenterer varen i kundens valuta Vise prisen med moms i eu lande og unden moms til ikke EU lande I det hele taget en shop der er lavet med en international indgangsvinkel og som tilpasser sig kundens land. Og så skal shoppen også være søgemaskine venlig.
Jeg vil helst have et standard produkt hvis det findes, eller en tilpasning til en standard løsning, så jeg ikke skal ud i de store omkostninger. Er der nogle shops der kommer tæt på mine ønsker? Tak for hjælpen MVH Molle
|
Hej Molle
Du kan check EasyFlow om en to måneders tid, så kan vi det hele. Forudsat at alt går efter planen. Indtil da så ville jeg tro at du kommer rigtigt langt med en DanDomain, de er ret stærke på internationalisering. Hvis ikke DanDomain kan bruges, må du meget gerne skrive hvilket features de ikke har.