Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joomla har lagt mysql server ned

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg installerede Joomla for første gang i går på e-reklamer.dk. Men nu har den lagt siden samt alle andre sider ned, der er på samme mysql server. Nogen der er klar over hvad der er sket og hvordan jeg lige redder mig ud af denne krise? Hjælper det hvis jeg sletter databasen for joomla scriptet, eller bliver det bare værre?

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 12:47

Du har sikkert valgt at Joomla skal bruge samme database som du brugte til de andre websites med det resultat at den har overskrevet dine gamle data.

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 12:51

Hej Ronni,

Nej nej.. jeg har oprettet en helt ny database for det domæne... fulgte en vejledning og det virkede fint i nat... men da jeg så står op idag, er hele lortet nede... Siger det her dig noget?

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Host 'web1.gigahost.dk' is blocked because of many connection errors; unblock with 'mysqladmin flush-hosts' in /home/www/netlink.dk/index.php on line 72
Cannot connect to DB!

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:03

Du har nok sat et eller andet forkert op, så den ikke længere har adgang til databasen.

Så du skal have kørt den kommando der skrives ovenfor, hvilket du nok skal have gigahost tll.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 251
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 13:30

BannerSalg.dk:

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Host 'web1.gigahost.dk' is blocked because of many connection errors; unblock with 'mysqladmin flush-hosts' in /home/www/netlink.dk/index.php on line 72
Cannot connect to DB!

Du skal kontakte din udbyder. Der har åbenbart været for mange ugyldige forespørgelser fra din webserver til MySQL server, og den har derfor blokeret for adgangen.

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 13:42

Hej med jer og tak for svar. Det var vist noget med serverens indstillinger, der blev lavet om af hostudbyderen og det virker igen. Men jeg nåede så at slette joomla scriptet i mellem tiden :) fedt!!

Tråd lukkes

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)