Jeg installerede Joomla for første gang i går på e-reklamer.dk. Men nu har den lagt siden samt alle andre sider ned, der er på samme mysqlserver. Nogen der er klar over hvad der er sket og hvordan jeg lige redder mig ud af denne krise? Hjælper det hvis jeg sletter databasen for joomla scriptet, eller bliver det bare værre?
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Nej nej.. jeg har oprettet en helt ny database for det domæne... fulgte en vejledning og det virkede fint i nat... men da jeg så står op idag, er hele lortet nede... Siger det her dig noget?
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Host 'web1.gigahost.dk' is blocked because of many connection errors; unblock with 'mysqladmin flush-hosts' in/home/www/netlink.dk/index.php on line 72 Cannot connect to DB!
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Host 'web1.gigahost.dk' is blocked because of many connection errors; unblock with 'mysqladmin flush-hosts' in /home/www/netlink.dk/index.php on line 72 Cannot connect to DB!
Du skal kontakte din udbyder. Der har åbenbart været for mange ugyldige forespørgelser fra din webserver til MySQL server, og den har derfor blokeret for adgangen.
Hej med jer og tak for svar. Det var vist noget med serverens indstillinger, der blev lavet om af hostudbyderen og det virker igen. Men jeg nåede så at slette joomla scriptet i mellem tiden :) fedt!!