Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Simpel online hjemmeside

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brug for en lille hjemmeside hvor der mest er text og links og få billeder. Det skal kunne redigeres af forskellige mennesker, derfor søger jeg et program der ligger online. Kiggede lidt på surftowns løsning, men deres program tillader kun grimme templates med billeder af mennesker. Jeg skal ikke sælge noget. Men jeg ser gerne at man kan putte adwords på og at sitet kan blive læst af mange.. det indeholder oplysninger til forbrugere om produkter. Ala en guide. Ala Tænk.

Hvilke udbydere laver sådanne hjemmesider.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:24
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Du skulle måske tænke over at bruge wordpress?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:29

Vi har lavet en del af den slags online redigerbare hjemmesider ved hjælp af at lille CMS vi selv har udviklet. Vi tilbyder en total løsning med rådgivning, søgemaskine optimering, professionelt grafisk design, hosting, opsætning og 1 års support for 10.000,- plus moms.

Du skal være velkommen til at kontakte os på 40 511 627 eller mmc@mc-solutions.dk

Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:34

10000.. jeg tænkte mere på at det måske kostede 20-40kr md??

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:44
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:48

Månedsprisen er på 149,- men første år er med i prisen.

Normalprisen på den her løsning er cirka 4 gange så høj, vi har så lavet nogle besparelser og lagt nogen ting sammen sådan at vi kan få det ned på 10.000kr. Du kan sikkert få en løsning hvor du kan lave det hele selv til 40kr om måneden.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:48

Det er fordi Mikkel tilbyder dig hvad du mangler, i stedet for hvad du beder om :)

1) Du ønsker mange besøgende = du har brug for SEO.

2) Du ønsker at ligge AdWords på din hjemmeside = du har brug for rådgivning, for du beder om noget, der ikke kan lade sig gøre.

3) Du ønsker et flot design = du slipper nok ikke udenom at få noget skræddersyet (templates kan tilpasses, men det kræver at man har erfaring med det, for at det ikke ender med at ligne et mislykket forsøg på at gensplejse en ko og en skoda).

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 13:00

tror du skal tilbage til surftown, hvis det er prisen du vil betale. Der er også one.com ellers må du igang med webhotel og selv installere diverse opensource sider.

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 13:04

Hej,

Har sendt dig en mail! ;)

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 14:25
Hej Jacb

Jeg vil forslå dig Gigahost og drupal.org og drupaldanmark.dk. Hvis du har brug for hjælp kan du skrive til mig.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)