Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

smågods fra DK til sverige

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 7. Jan 08
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

 

Jeg bor i kbh og står og skal have varer hjem fra Halmstad i Sverige en gang om ugen, dvs hver onsdag.

Jeg vil benytte en varevogn til almindeligt kørekort, men synes det er dumt at køre 250 km uden gods den ene vej.

 

Jeg forestiller mig at kunne:

hente varer i kbh området og dumpe dem et sted på E6 (malmø, Helsingbord, Halmstad).

 

Min ven har et webfirma og han siger det koster 50 kr extra pr pakke som skal til sverige (i forhold til at sende den i sverige). Han har dog ikke nok ordre og svenskere forventer max. 3 dages levering, da de er postordre-land nr. 1.

 

Har I nogen ideer til firmaer, som kan nøjes med uges levering og hvor finder man dem? Har hørt om en fragtbørs på www.timocom.dk, men synes det virker som storskala fragt og ikke så noget minifragt som mit. Jeg tænker på noget aa det her. En ven som citat: 1 gang om måneden skulle køre et læs blanketter til Åland.

 

Forslag, ideer og ordrer modtages med kyshånd.

 

Giv gas!

 

 

vil gerne være anonym

 

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

lytter lige med

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

søggi:

Hejsa

 

Jeg bor i kbh og står og skal have varer hjem fra Halmstad i Sverige en gang om ugen, dvs hver onsdag.

Jeg vil benytte en varevogn til almindeligt kørekort, men synes det er dumt at køre 250 km uden gods den ene vej.

 

Jeg forestiller mig at kunne:

hente varer i kbh området og dumpe dem et sted på E6 (malmø, Helsingbord, Halmstad).

 

Min ven har et webfirma og han siger det koster 50 kr extra pr pakke som skal til sverige (i forhold til at sende den i sverige). Han har dog ikke nok ordre og svenskere forventer max. 3 dages levering, da de er postordre-land nr. 1.

 

Har I nogen ideer til firmaer, som kan nøjes med uges levering og hvor finder man dem? Har hørt om en fragtbørs på www.timocom.dk, men synes det virker som storskala fragt og ikke så noget minifragt som mit. Jeg tænker på noget aa det her. En ven som citat: 1 gang om måneden skulle køre et læs blanketter til Åland.

 

Forslag, ideer og ordrer modtages med kyshånd.

 

Giv gas!

 

 

 

Undskyld men kan det virkeligt betale selv at hente varerne i Sverige når man tager tid, brændstof  og bro udfgifter i betragtning?

Mvh

Ravn

Tilmeldt 7. Jan 08
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

det kommer jo an på hvilke type varer man taler om og hvordan de anskaffes.

Men lad mig slå fast at der intet kriminelt er i det og lad os så holde os til sagens kerne.

vil gerne være anonym

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

søggi:

det kommer jo an på hvilke type varer man taler om og hvordan de anskaffes.

Men lad mig slå fast at der intet kriminelt er i det og lad os så holde os til sagens kerne.

 

 

Besynderlig kommentar !!

 

Fra søllested
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor meget skal du ha til sverig om ugen  1 palle eller er det 3 paller

Tilmeldt 7. Jan 08
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

realistisk er det kun hver anden uge. Men jeg kører med en suzuki wagon og en lidt stor trailer. Jeg ville derfor godt kunne have 2 intakte paller med på traileren.

 

vil gerne være anonym

 

Fra 7200 grindsted
Tilmeldt 22. Mar 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 7. Jan 08
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

for at skære det ud i pap kører jeg selv, da jeg selv køber mine varer hands-on i Sverige. 

Min plan var derfor at tage ANDRES PAKKER med mig.

vil gerne være anonym

 

Fra Denmark
Tilmeldt 28. Feb 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi

Try calling Alex Andersen transport on Fyn. They drive with Danish plants to Sweden every day, and come back empty. I could immagine they would be happy to earn something towards their bridge ticket.

I have used them several times for both part and full loads from all over Sweden, and they were very reasonable.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)