Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betfair Trading - kan du også skabe skattefri afkast på 80-120 % p.a. ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-friends

Sideløbende med mine andre forretningsaktiviteter, har jeg gennem de seneste 18 måneder udviklet tradingstrategier (ikke surebets) på Betfair baseret på tennis, som i praksis resulterer i afkast på 80-150% om året, der som bekendt som udgangspunkt er skattefri. Jeg trader foruden egne midler også investorers konti, og interessen er naturligvis overvældende. Problemet er imidlertid, at mængden af penge der kan matches i de enkelte tenniskampe er begrænset, hvorfor det kunne være interessant supplerende at kunne trade fodbold hvor der er flere penge i markedet.

Såfremt dette kunne realiseres, med høj grad af sikkerhed (jeg har aldrig mere end 2.5% i liability i en enkelt selekteret kamp), ville det være en ideel kombination, der ville betyde endnu højere afkast og mulighed for at kunne trade flere midler.

Jeg trader både forselekteret og in-play, og er indstillet på begge dele også i fodbold, er der nogen der har forslag til dette, evt. samarbejde ??

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 09:34

Miguel Molina:
der som bekendt som udgangspunkt er skattefri. Jeg trader foruden egne midler også investorers konti

Hej Miguel,

Har du fået skattevæsenets ord for, at gevinsterne er skattefri, når der som her er tale om erhvervsmæssig virksomhed og investering på andres vegne?

Jeg kunne godt frygte for dig, at der gælder andre beskatningsregler for investorer end for hyggegamblere.

Her skriver folkene bag siden Betxpert:

2) Der skal være tale om en bi-indtægt. Hvis man lever fuldtids af at spille på nettet, er der eksempler på, at det danske skattevæsen forlanger, at man skal betale skat af indtægterne - også selv om pengene er vundet i et andet EU-land.

Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 09:42

Hej Frank

Hvad du skriver er helt korrekt, men som du kan se i mit skriv anvender jeg også formuleringen "som udgangspunkt".

De fleste der trader Betfair gør det jo ikke fuldtid, men har andre aktiviteter og indtægtskilder og for disse er der i henhold til EU-lovgivning tale om skattefri gevinster.

Bedste hilsner

MM

Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 11:23

Vil du være så venlig at kontakte mig på email: sbl@dbmail.dk

Jeg vil gerne lige have en snak med dig, omkring Betfair.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 11:45

svingeren:

Vil du være så venlig at kontakte mig på email: sbl@dbmail.dk

Jeg vil gerne lige have en snak med dig, omkring Betfair.

:)
Tråden er senest skrevet i 09-17-2008
Men det kan jo være, at det stadig er aktuelt .

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)