Studerende php-nørd søger opgaver
Tilmeldt 8. Sep 08
Lars Moldrup
Skrevet
16-09-2008 kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej allesammen
Længere tids overforbrug af pizza og leis tvinger mig nu ud i arbejde .... Da jeg ikke er typen der står op klokken lort for at dele post ud, tilbyder jeg istedet billig hjælp til dvs. php -opgaver.... Jeg er selvlært, men kan klare det meste, så hvis din økonomi ikke helt rækker til en "pro-nørd" så kontakt mig endelig
Lars Moldrup
Svar
Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
hvor maget for tumhbnale kode, på min side har jeg billeder jeg godt kunne tænke mig skulle virke sådan, at når man køre musen hen over, så bliver de store
Svar
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Du må gerne sende mig noget på mailen, nogen referencer og noget eksempel kode ... så skal vi se om ikke vi kan få gjort dig til pro-nørd istedet ;)
mail@mc-solutions.dk
Svar
Fra Ølstykke
Tilmeldt 8. Nov 06
Hej Lars
Jeg har en fuld drejebog til et mindre projekt som du kan starte på med det samme
smid mig en mail på riisager@gmail.com
/Riisager
Svar
Fra Hillerød
Tilmeldt 1. Nov 07
Hej Lars
Er det kun PHP du kan? Hvilke andre kvalifikationer har du, jeg har løbende opgaver på min sites og er altid på udkig efter dygtige programmører .
Email mig venligst dit CV
Bedste hilsner
Bo
Svar
Tilmeldt 8. Sep 08
Lars Moldrup
Skrevet
17-09-2008 kl. 15:46
Svar
Hej igen
Tak for alle de mange mail Tror jeg har fået svaret jer alle, men skulle jeg have forglemt en må du lige smide en mail
Hilsen
Lars Moldrup
Svar
Fra 4800
Tilmeldt 1. Aug 08
Hej. Send gerne en PM med referencer og et par linjer om dig selv.
Tak.
Svar
Fra 9000 Aalborg
Tilmeldt 20. Aug 07
Martin Bermann
Skrevet
19-09-2008 kl. 13:47
Svar
Hej Lars,
Vi har altid løbende opgaver og er på udkig efter nogle dygtige programmører. - og det lyder helt sikkert spændende.
Så du må meget gerne kontakte mig på mb@mbc-design.dk - og gerne send lidt referencer med.. på forhånd mange tak.
Svar
Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Brian Jørgensen
Skrevet
20-09-2008 kl. 09:43
Svar
Hej Lars
Hvad med at få lavet en hjemmeside , så alle kan se hvad du kan?
Mvh Brian Jørgensen
Svar
Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk
Tilmeldt 8. Sep 08
Lars Moldrup
Skrevet
20-09-2008 kl. 16:02
Svar
Jeg er i gang
Svar