Hej alle sammen, Jeg har tit været herinde i Amino for at blive klogere på Import og Eksport. Jeg synes jeg har fået mange informationer ang. import osv. Men jeg synes stadigvæk jeg har nogle import information huler, som jeg håber på med dette indlæg bliver følt ud .:) Jeg kunne godt høre lidt om: Jeg har fået indtryk af når man henter vare hjem fra andre lande, så bestiller man en container...En container er for mig at se en stor kasse med masser plads i, betyder det så man tager vares vægt i betragning ? - Hvis man har købt vare i udlandet, hvordan kan man vide hvor stor containeren skal være? Et andre intressant problem somjeg har tit tænkt over : Når man nu ønsker købe vare i udlandet med henblik på sælge her i Danmark, hvad er det klogste man kan gøre. Skal man først finde butikker/folk i Danmark som er intresseret i købe de vare eller skal man købe varene og finde køber bagefter....Der er jo Risiko og fordele ved de begge fremgangsmåde.... Hvad er det man gøre ? Hvordan finder man køber i Danmark..(vil ikke selv sælge fra butikken eller internet)..Hvem spørger man - Kom med jeres hemmeligheder! |
Røb dine hemmeligheder om import tips!
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm
En anden gang må du gerne skrive hvilken branche det er Der findes 2 slags container 20 og 40 fod container. Hvis du køber meget og selv kan fylde en container så er det jo ikke noget problem. Hvis du ikke kan dette findes det speditører som samler mindre gods forsendelser og sender det sammen med andre. Men i nogle tilfælde kan det måske også betale sig at få det send via fly transport. Jeg det er jo forskelligt fra produkt til produkt. Hvis det evt. er Julenisser så er det forsent og sælge det i oktober. Men hvis du sælger det i august så vil kunderne først have det i Oktober eller November så er det ikke noget problem. Men hvis det er smykker så vil butikken nok have det asap. Der er krak og dgs samt dette forum eller google eller finde branceforeningen. |
Med venlig hilsen
Brian Jørgensen lobib.dk
hej er lidt enig med med den anden. du spørger hvem man skal spørge, det kommer da an på hvad det er du vil sælge. hvor stor en container du skal bruge, ved du jo kun selv, er det biler, skal du brige en stor, er det golfbolde behøver du måske kun en lille, det virker som om du har noget arbejde at gøre selv, du må lægge en plan om hvad du vil. gode råd kan jo være dårlige for dig, er man til forsiktighed, skal du jo nok have kunder først er du den risikovillige, tænker du ikke meget over det, springer bare ud det, og tænker kunderne kommer nok find ud af hvor du selv står, hvor meget du vil risikere. |
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)