Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kommentar udbedes vedr. min hjemmeside

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Vester Nebel, Kolding
Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjemmesiden www.scandiacare.dk er forholdsvis ny - og der er ikke så mange besøgende som jeg godt kunne tænke mig.

Ideen med siden er at private kan bestille de sårplejemidler som de ikke kan få fra det offentlige.
Jeg sælger også til fx. læger, wellness, idrætsklubber m.m.

Jeg har ind til videre udsendt en flyer med posten til forskellige mulige kunder, men ikke fået den store respons.

Er der nogen der har en god ide, til hvordan jeg kommer videre?

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 13:30
De flyer som du har lavet er til erhvervs kunder ? Husk at hvis det er erhverv som du vil sælge til må du gerne kontakte dem pr. tlf. Hvis det er private som du vil have fat i så tror jeg adwords er vejen at gå. Det får næsten alle som spørger. Men du kunne jo evt. også lave en aftale med Euroads.dk hvis det er banner som du vil have. Der kan du lave en aftale med at de kun får penge hvis der er salg i din butik.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:12

Hej Bettina,

Jeg tog et kig, og har følgende...

Dit eget foto på forsiden er for dårlig i kvaliteten, fylder for meget og siger for lidt. Det er fint nok at der er et billede af dig, men sæt det f.eks. under profil, med en forklaring på hvem der er på billedet, og prøv om du ikke kan få et i lidt bedre kvalitet.

Produkter og netbutik har samme struktur, så der er ingen grund til at have dem som separate menuer, du kunne dog beholde menuerne og blot inddele produkterne f.eks. efter anvendelse eller produktnavn eller noget andet, så man kan søge på tværs.

Din tekst på forsiden er uinspirerende og misvisende. "Du vil her få mulighed for..." antyder at det er noget man får i fremtiden, og ikke en funktionalitet der eksisterer i dag. "Vi henvender os til", er at skubbe kunden væk, og i stedet sætte at det er jer der tager initiativet... det du vil opfordre til er at kunden gør noget.

Drop dine bullets og sæt en kort tekst med naturligt flow... noget ala

ScandiaCare ApS - skal professionel sårpleje koste en arm og et ben?

ScandiaCare tilbyder sårplejeprodukter til private, foreninger og sundhedssektoren. Besøg [vores webshop] nu, for selv at se det store udvalg af kvalitetsprodukter til priser der er alt andet end hul i hovedet.

Er du i tvivl om hvilke produkter der passer til netop dit behov, så kontakt os i dag på XXXXXXXX eller navn@firma.dk. Vores erfarne og fagligt kompetente medarbejdere sidder klar til at rådgive dig, og det koster ikke noget at spørge.

Teksten er bare en råskitse, men du får idéen.

"Har det vakt din interesse?" er både god og dårlig... som udgangspunkt er det helt perfekt at stille et spørgsmål i overskriften, for at skabe nysgerrighed hvor man finder svaret i teksten, men dit spørgsmål kan besvares uden at læse videre, og umiddelbart tror jeg at mange - også i målgruppen - måske nok ville svare 'nej'.

Nyheder er helt ok, hvis du sørger for at der reelt er nyheder - personligt ville jeg nok hellere, med den plads der er uden dit eget billede lave en pladsen om til fokus på enkelte produkter med lidt mere beskrivelse end du har nu, gerne en pris hvis muligt, og noget der skifter så den løber igennem forskellige produkter.

Ellers ser det helt fint ud, og navigation og funktionalitet er nem og ligetil.

Stor hilsen,
Søren

Tilmeldt 28. Jul 08
Skrevet kl. 17:47

... og det var så selve sitet... videre kunne du komme med telefonen, til faste kunder der endnu ikke eksklusivt går igennem fælles indkøbscentral - evt. materialster, apoteker, lokale læger, plejehjem, rehabileteringcentre, ældreplejen mv mv... samt evt. en lille folder hos disse. Kunne også gå ind i noget fælles markedsføring sammen med virksomheder der udbyder andre produkter til samme sektor i samme område og udnytte synergien der.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 15:23

Hej Bettina

For at finde ud af, hvorfor folk ikke køber bliver du nødt til at svare på disse spørgsmål:

Jeg bløder.

Så jeg må lige gå ind på Nettet og bestille nogle plastre.

Det kommer så om 3 dage.

Hvor realistisk er den situation?

Jeg bløder ikke.

Så jeg må lige gå ind på Nettet og bestiller nogle plastre.

Hvor realistisk er den situation?

Hvem skulle helt frivilligt lede efter plastre på Nettet?

Og hvorfor skulle de købe på Nettet frem for at gå ned i butikken eller på Apoteket hvor de alligevel står og venter i 20 min. og ikke har andet at lave end at fylde indkøbskurven?

Venlig hilsen,
Christian

Tilmeldt 28. Jul 08
Skrevet kl. 16:01

Christian iMARKETING:

...Hvem skulle helt frivilligt lede efter plastre på Nettet?

Og hvorfor skulle de købe på Nettet frem for at gå ned i butikken eller på Apoteket hvor de alligevel står og venter i 20 min. og ikke har andet at lave end at fylde indkøbskurven?

De skulle de mange, der har behov for sårbehandling - det er ikke de der tilfældigvis bløder lige nu, eller skulle komme til det - Jeg kunne forestille mig at et af problemerne er at det mest er de ældre der har behov for denne service, ældre mennesker uden netadgang - men der er stadig mulighed for at de der servicerer de ældre kan købe den vej rundt, ligesom sportsforeninger og andre med et fast forbrug af den type produkter.

Hvorfor nettet? Større udvalg, mindre udgifter til personale, lokaler mv, der gerne skulle have en positiv effekt på prisen.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 21:08

Der er 320 der søger på "plaster" hver måned og 110 der søger på "plastre".

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:46

Hejsa

Nu har jeg i en del år solgt udstyr som blandt andet plaster, førstehjælpstasker osv. og det er bestemt ikke på nettet du skal forvente den store succes hvis du kun vil sælge plaster. Selvfølgelig er der dem der har brug for sårbehandling, men find dem andre steder end på nettet.

Derimod er der mange flere der køber førstehjælpstasker, som jeg har solgt en del af. Har jeg solgt plaster har det været i forbindelse med genopfyldning til taskerne eller "stationer".

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 08:47

Jesper Jørgensen:

Der er 320 der søger på "plaster" hver måned og 110 der søger på "plastre".

Det bekræfter sammen med Kenneths kommentar, at markedet er alt, alt for lille til at man kan leve af det.

Ud af disse søgninger vil det kun være en brøkdel, jeg vil tro 5-10% der rent faktisk er i købe-mode.
Resten leder efter et billede af et plaster, laver research, søger på en bestemt artikel indeholdende ordet eller noget helt 4.

HVIS der så skulle være andre, der sælger plastre på nettet, så skal markedet deles med dem og de fysiske butikker, hvis folk ikke er blevet overbevist om, at de skal købe på Nettet.

Venlig hilsen,
Christian

Tilmeldt 28. Jul 08
Skrevet kl. 11:48

Det bekræfter at folk ikke søger disse ting online, ikke at de ikke kan sælges online - eksklusive agenturer, parallelimport mv. kan gøre det fornuftigt, der er et marked for plastre, spørgsmålet er alene hvordan, og OM, man kan ramme det. Det er bare at undersøge markedet, så man får et retvisende billede.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)