Hej med jer, |
2000kr x moms - alt efter hvor mange krav du har
Kan lave den fredag/mandag
Hej med jer, |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
2000kr x moms - alt efter hvor mange krav du har Kan lave den fredag/mandag |
Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.
Hej Jeg kan levere en kraftig shop med integration til SummaSummarum, samt e-conomic. Kontakt mig pr mail, og jeg sender et produktblad.
|
Med venlig hilsen
Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk
Hej Granholm, |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Hej Kim. |
Her er et gratis tip: Brug _ALDRIG_ en standard oscommerce - projektet er næsten abandonware og den er spækket med sikkerhedshuller. Der findes (få) danske virksomheder som har videreudviklet / lukket kritiske huller i softwaren som gør at det stadig kan bruges men open source versionen er ikke noget der kan anbefales. |
Nå, for søren... Tak for svar Ronni... Det ændrer jo væsentlig meget på mit krav i tråden her. |
Ændrer det væsenligt på dine krav i tråden her?
D.v.s. en enkelt påstand er nok til at få dig til at ændre kurs? I dit sted havde jeg udbedt mig nogle kilder der kunne underbygge en sådan påstand !
Venlig hilsen Jørgen Olsen |
Vælg oscommerce, det bruges af utroligt mange shops verden over. Find dog en god programmør og få ham til at sætte din shop op. Alternativt kan du købe en af de systemer der bygget på oscommerce. Creloaded fx.
Mvh. Jesper Hvejsel Made4men.dk |
Oscommerce har mange mangler - herunder dynamisk brug af templates som gør det er skifte hele shoppens udseende ud så den matcher årstiden til lidt af en mission i forhold til andre systemer. Oscommerce har også mange fordele - herunder at du få en god del standard features og muligheder integreret ret nemt, men det har andre systemer så også. Dog så har Oscommerce et sikkerhedsproblem og en opdateringsfrekvens som gør at man absolut ikke bør bruge en "off the shelf" Oscommerce til en netbutik - det er simpelthen for usikkert. Som et minimum bør man derfor benytte en af de firmaer som har videreudviklet på oscommerce så man er sikker på at sikkerhedshuller opdateres og at det er en sikker platform og bruge. Der er et par af de firmaer her på Amino - men reelt set tror jeg ikke der er meget mere end en håndfuld eller 2 af den slags firmaer i DK - men der er nok ret god grund til at de ligefrem lever af at have videreudviklet OsCommerce til en mere sikker løsning. |