Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsætning af Oscommerce - Tilbud søges!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Jeg søger et tilbud på opsætning af en oscommerce shop. Jeg har nogle krav til shoppen, vi kan tale om.

Skriv venligst PM eller mail: info (a) bannersalg.dk med en pris på opsætning af shoppen, betalingsmodul m.m. Pris på diverse krav jeg har, tager vi efterfølgende. Skriv venligst også leveringstid.

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 10:55

2000kr x moms - alt efter hvor mange krav du har Smile

Kan lave den fredag/mandag

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 11:09

Hej

Jeg kan levere en kraftig shop med integration til SummaSummarum, samt e-conomic.

Kontakt mig pr mail, og jeg sender et produktblad.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 11:16

Hej Granholm,

Jeg sender en mail til dig.

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 11:19

Hej Kim.

Jeg har ikke rigtig gjort mig i shops før og ved slet ikke hvad SummaSummarum og e-conomic er?

Men jeg sender dig en mail, så må du gerne sende mere info om systemet kontra oscommerce. Jeg er blevet rådet til at få shoppen lavet i oscommerce, men vigtigst er SEO delen i shoppen. Permalinks, titles, meta m.m. så det vil jeg lægge vægt på.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 12:23

Her er et gratis tip:

Brug _ALDRIG_ en standard oscommerce - projektet er næsten abandonware og den er spækket med sikkerhedshuller.

Der findes (få) danske virksomheder som har videreudviklet / lukket kritiske huller i softwaren som gør at det stadig kan bruges men open source versionen er ikke noget der kan anbefales.

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 19:29

Nå, for søren... Tak for svar Ronni... Det ændrer jo væsentlig meget på mit krav i tråden her.

Er der shopsystemer du kan anbefale uden sikkerhedshuller?

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 20:09

Ændrer det væsenligt på dine krav i tråden her?

D.v.s. en enkelt påstand er nok til at få dig til at ændre kurs? I dit sted havde jeg udbedt mig nogle kilder der kunne underbygge en sådan påstand !

Venlig hilsen

Jørgen Olsen

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 20:31

Vælg oscommerce, det bruges af utroligt mange shops verden over. Find dog en god programmør og få ham til at sætte din shop op. Alternativt kan du købe en af de systemer der bygget på oscommerce. Creloaded fx.

Systemet er dog helt genialt og kan bygges til at fitte alt. Se bare min shop www.made4men.dk.

Sikkerhedshuller er der, ja! Men ikke flere end alle andre systemer og ikke noget som vi har lidt under endnu.

Mvh.

Jesper Hvejsel

Made4men.dk

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 21:23

Oscommerce har mange mangler - herunder dynamisk brug af templates som gør det er skifte hele shoppens udseende ud så den matcher årstiden til lidt af en mission i forhold til andre systemer.

Oscommerce har også mange fordele - herunder at du få en god del standard features og muligheder integreret ret nemt, men det har andre systemer så også.

Dog så har Oscommerce et sikkerhedsproblem og en opdateringsfrekvens som gør at man absolut ikke bør bruge en "off the shelf" Oscommerce til en netbutik - det er simpelthen for usikkert.

Som et minimum bør man derfor benytte en af de firmaer som har videreudviklet på oscommerce så man er sikker på at sikkerhedshuller opdateres og at det er en sikker platform og bruge.

Der er et par af de firmaer her på Amino - men reelt set tror jeg ikke der er meget mere end en håndfuld eller 2 af den slags firmaer i DK - men der er nok ret god grund til at de ligefrem lever af at have videreudviklet OsCommerce til en mere sikker løsning.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)