Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsense - definere placering på websted

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg læst og læst og kan bare ikke finde svaret;

Når man bruger Google Adwords, så kan man definere hvilke websites man vil have sine annoncer placeret på vha. Googles placeringsværktøj... så langt så godt.

Men udover bare at kunne vælge et site, så er der nogle websteder hvor man specifikt kan vælge "TopBanner 728x90 alle sider" eller "Sidebanner forum 160x600"

Disse definitioner må jo være lavet af webstedet som har tilmeldt sig Adsense, så jeg som Adwords-kunde kan vælge disse placeringer.

Mit spørgsmål er så; hvordan definerer jeg disse placeringer på et site, hvor jeg i forvejen bruger Adsense? Jeg kan simpelthen ikke læse mig til det, hverken i deres HJÆLP-materiale eller ved at prøve mig frem på min Adsense-konto.

Jeg vil blive frygteligt glad for jeres hjælp.

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 12:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er korrekt, at dette skal aktiveres af webstedet. Dette gør du gennem brugerdefinerede kanaler. Lad os sige, at du vil have en 728x90-enhed øverst og nederst på et forum, så kan du oprette to brugerdefinerede kanaler (fx kaldet forum_728x90_top og forum_728x90_bund) og derefter oprette to annonceenheder med samme navne (forum_728x90_top og forum_728x90_bund), hvor du tilføjer den korrekte kanal til hver annonceenhed. Husk at aktivere "Vis denne kanal til annoncører som en annonceplacering", når du opretter de brugerdefinerede kanaler.

Du kan læse mere om omdannelse af brugerdefinerede kanaler til annonceplaceringer her.

Husk at en god brug af brugerdefinerede kanaler også er essentielt for AdSense-optimering, så det er en ren win-win situation at få dem oprettet korrekt én gang for alle.

God fornøjelse.

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 13:22

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)