Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er min idé god?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem kan jeg spørge? Syntes ikke ligefrem et offentligt forum er det bedste sted :) Jeg har brug for en "professionel" til at vurdere min idé. Ideen er komplet gennemtænkt, men når man går alene med ideen i hovedet kan den godt ligesom positivere sig selv. Jeg ville have været til iværksætter messe her i weekenden, men da jeg så fandt ud af at "glasburet" var fuldt optaget, så gad jeg ikke helt det alligevel da turen dertil ville koste mig 800kr.

Hvem vil høre og vurdere min idé hvor jeg kan regne 100% med at den bliver hos mig selv?

 

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil da gerne, men om jeg har kompentancer til det ved jeg ikke, kommer jo lidt an på hvad det drejer sig om. hvis det har noget med internet, og des lige kan du være helt tryg, det er ikke noget jeg vil gøre noget ud af. I mit andet arbejde som astrolog har jeg mange fortrolige samtaler med folk, som jeg aldrig deler med andre, da fortrolighed er yderst vigtigt i sådanne rådgivninger.

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil tænke over det

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Jeg er i gang med at starte en service op, hvor jeg hjælper iværksættere gratis.

Jeg har idag et regnskabskontor, så lidt tal har jeg styr på :-) Fortrolighed er en selvfølge og jeg render selv med mange ideer, så jeg har slet ikke tid til at kopiere andre.....

Skriv hvis du vil høre mere.

Michael

Fokus

Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Simon,


Start med at udfylde en forretningsplan, når du har gjort det så find det væksthus der ligger dig nærmest. Dette finder du ved at besøge siden www.startvaekst.dk, de rådgivere der sidder der er uafhængige, samt vil kunne guide dig videre.

Held og lykke.

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

så fik jeg en tid på rådhuset i svendborg. Vidste slet ikke at der var sådan et sted :) perfekt

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

fik jeg sagt tak?

 

tak tak

Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

 

Glæden er på min sideSmile 

Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej SimonTHK!

Jeg fik lige lyst til at nævne, at du skal være opmærksom på, at der findes rigtigt mange "skoler" inden for feltet "idé-vurdering og start af virksomhed".
Jeg mener helt klart, at du skal bruge noget tid på at netværke og lytte til hvad mange forskellige personer, også fra helt forskellige områder synes om din idé. Vigtigst er dog, at du tager ud, snakker med og især lytter til kommende kunder/brugere af din idé.

Jeg har gennem tiden hjulpet en del med udvikling af idéer, selskaber og strategier. Du er velkommen til at få en ærlig og fortrolig mening fra mig. Så længe dit område ikke er i berøring med musikbranchen, så er der ingen interessekonflikter fra min side.

Bedste hilsener
Aleksander

Fra Holstebro
Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg forstår ikke helt hvad det er du er så hemmelighedfuld omkring. Da jeg fandt på min idé, kastede jeg den ud i det her forum. Jeg fik så mange forskellige og brugbare tilbagemeldinger, at det var helt uvurderligt for min opstart.

Jeg tror ikke du skal være så bange for at fortælle om din idé. Du kan jo bare holde de ting, der kommer til at adskille dig fra dine konkurrenter, for dig selv. Smile

Med venlig hilsen
Thomas, Betho Hjemmebiografer

"Det kan ikke gå værre end galt..."

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)