Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Patentansøgninger...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jan 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :
- Er der nogle herinde, der kender noget til en dygtig og ikke alt for dyr patentagent omkring Midtjylland? Jeg står for første gang selv med den side af opfinderiet, ellers har virksomheder jeg har solgt licens til, været så venlige at sørge for dette. Det er iøvrigt både inden for patent og ligeledes designbeskyttelse, jeg ønsker hjælp. - Pt. har jeg fået et forslag på en i Århus. Mange hilsner Helle

- Da du var barn, lavede du sjove ansigter til spejlet... - Nu, hvor du er blevet ældre, har du så lagt mærke til, at spejlet tager hævn ,0)

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 20:42

Hej Helle

Du kan prøve at kontakte Zacco eller Plougmann & Wingtoft. De er dog måske nok ikke helt billige..

Vh Peter

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12892
Skrevet kl. 23:29
Tilmeldt 29. Jan 08
Skrevet kl. 09:41

Tak Peter.

Ravn - Det er undersøgt, ved hjælp af Teknologisk Instituts afdeling, Idé og Vækst og "espacenet".

-Men tak for dit velmenende råd.

Hilsen Helle

- Da du var barn, lavede du sjove ansigter til spejlet... - Nu, hvor du er blevet ældre, har du så lagt mærke til, at spejlet tager hævn ,0)

Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:00

Hej Helle,

Jeg kan anbefale Patentgruppen, der har afdelinger både i Århus og Herning, de er til at tale med givet et stramt budget.

Derudover, så er Inspicos i Århus et godt sted at ringe til.

MVH Louise

Tilmeldt 29. Jan 08
Skrevet kl. 14:47

Hej Louise 

Tusind tak for dine foreslag, jeg prøver at kigge lidt på den afdeling i Herning.

Mvh Helle

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)