|
Hej Helle
Du kan prøve at kontakte Zacco eller Plougmann & Wingtoft. De er dog måske nok ikke helt billige..
Vh Peter
|
- Da du var barn, lavede du sjove ansigter til spejlet... - Nu, hvor du er blevet ældre, har du så lagt mærke til, at spejlet tager hævn ,0)
Hej Helle Du kan prøve at kontakte Zacco eller Plougmann & Wingtoft. De er dog måske nok ikke helt billige.. Vh Peter |
Hej Inden du går i gang med en patent aget (som aldrig er billig) vil det måske være fornuftet at undersøge om det du har opfundet overhoved kan patenteres. Det kan du læse meget mere om på Patent og Varemærkestyrelsens hjemmeside. http://startguiden.dkpto.dk/opfindelser/beskyt-din-opfindelse/kan-jeg-faa-patent-paa-min-ide.aspx
Mvh Ravn |
Tak Peter. Ravn - Det er undersøgt, ved hjælp af Teknologisk Instituts afdeling, Idé og Vækst og "espacenet". -Men tak for dit velmenende råd. Hilsen Helle |
- Da du var barn, lavede du sjove ansigter til spejlet... - Nu, hvor du er blevet ældre, har du så lagt mærke til, at spejlet tager hævn ,0)
Hej Helle, Jeg kan anbefale Patentgruppen, der har afdelinger både i Århus og Herning, de er til at tale med givet et stramt budget. Derudover, så er Inspicos i Århus et godt sted at ringe til. MVH Louise
|
Hej Louise Tusind tak for dine foreslag, jeg prøver at kigge lidt på den afdeling i Herning. Mvh Helle |