Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.tm2byg.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære medaminoer,

vi vil sætte pris på konstruktiv kritik af vor hjemmeside www.tm2byg.dk

både mht. design, indhold og søgeoptimeringsbriller.

På forhånd tak

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:44

Din placering af "se detaljer" virker ulogisk for mig under punktet tidligere arbejder, jeg ville have den til at være under billederne.

Det vil være fedt med "før og efter" billeder, så man kan se hvordan det så ud, f.eks. med den sorte trappe før og efter.

I mangler billeder af jeres medarbejdere.

Jeg måtte lede efter jeres kontaktoplysninger - Dont make me think... (Der mangler helt klart et "kontakt tm2byg" i menuen.

Når det så er sagt, så er det en god hjemmeside, og en side der nemt kunne få mig til at kontakte jer hvis jeg var i jeres målgruppe.. (Det er jeg dog nok næppe medmindre i vil til Jylland og bygge badeværelse om...) Wink

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 22:53

Det var godt nok hurtigt :-)

Tak for fin feedback, har overvejet at bede om at få detalje linket rykket

Generelt mangler der lidt før-billeder, af en eller anden grund synes folkene det er sjovere at filme bagefter, men det gør vi løbende noget ved.

Kontaktdetaljer, synes egentligt det var tydeligt i bundmenuen, men ok måske jeg har set mig blind på det.

Billeder, on the way

Men tak for feedback, må desværre nok springe over på en Jyllandstur.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:00

Det er også fint tydeligt i bunden, men bunden var blot ikke synlig i min browser, medmindre jeg scrollede ned..

Så det kan nok også være at der er for meget hvidt mellemrum under dit indhold og ned til bunden, det virker ihvertfald sådan visse steder :)

Skriv gerne i tråden igen hvis der foretages rettelser på siden, så skal jeg nok kigge efter det igen senere.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)