Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SØGER webprogrammør med kendskab til Limestone

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jul 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

vi er et PR firma, der har fået lavet en hjemmeside i programmet Limestone, som vi både visulet og teknisk føler har en masse mangler.

Derfor søger vi en dygtig programmør som kan realisere vores ønsker og optimere hist og her.

mail venligst på maggiekempiska@mail.dk, hvis det kunne være noget for dig.

p.s. Hvis du/ I kender en packshot fotograf, der har lyst til at skyde mode, så råb gerne op.

Tilmeldt 11. Sep 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:58

Hej,

jeg vil gerne hjælpe dig med dine packshots.

Vi kan jo tage et kort møde en dag hvor det passer dig. Du kommer bare med et par forslag.

Har forsøgt at sende et par eksempler på mit arbejde på din mail, men det kommer retur. Du kan kontakte mig på nedstående nummer og email.

Mvh.

Fotograf Rune K. Andersen

kaeseler@mac.com

www.kaeselerweb.dk

23 96 8989

Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 19:09

Hej

Vil bare sige, at jeg gerne vil anbefale kæseler, han er selvfølgelig en jeg kender så jeg vil hjælpe ham med en anbefaling på den her, men vi har selv hyret ham til en opgave og hans arbejde taler for sig selv.

Catillo, Web der virker!

Tilmeldt 21. Jul 08
Skrevet kl. 20:48

Hej Rune,

tak for dit svar. Jeg kan dog læse at du befinder dig i Århus. Vi har brug for en fotograf i København, hvor vi har vort studie.

Det kræver nemlig at du vil være der 2-3 gange om ugen.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 10:32

Er limestone ikke et closed source cms? I så fald så er der nok ikke meget andet at gøre end at gå til det gamle bureau og få dem til at lave rettelserne.

Hvis der af en eller anden grund skulle være dårlig stemning mellem jer og limestone.dk, så er den alternative løsning vel at få lave en ny hjemmeside et andet sted.

Jeg tror det vil være en noget omkostningsfyldt affære at skulle have en programmøre til at sætte sig ind i så stor en mængde kode som han ikke i forvejen er bekendt med. Samt naturligvis, at der ikke er nogen som vil stille nogen garantier for at systemet virker efterfølgende.

Lige meget hvad der opstår af problemer så vil det altid være "den andens" skyld. Og i vil ende med at skulle betale for rettelse af fejl som i ikke nødvendigvis skulle hvis i havde ét bureau.

Mvh Peder

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:24

Jeg mener at havde læst på Limestones side, at der var API dokumentation samt at det var muligt at rette de forskellige Webparts som systemet består af. Det er vist bygget sådan at en stortset vilkårlig ASP.Net programmør hurtigt kan sætte sig ind i det.

Så jeg skulle ikke mene, at der var behov for at skifte underliggende system.

Vi i EasyFlow er kompetente indenfor .Net udvikling(Vi laver ikke andet), men ingen af os er har før udviklet til Limestone. Hvis det har interresse kan vi evt. godt kigge på opgaven. Du kan fange mig på mobilen, på 26 37 79 13.

Jeg må dog advarer om at vi er ekstremt bookede lige for tiden, så det er ikke noget vi løser lige med det samme.

Tilmeldt 21. Jul 08
Skrevet kl. 13:06

Hej Alle,

tak for jeres gode råd og svar.

programmeringen er dog lige rudnt om hjørnet, så jeg må fortsætte min søgning.

Hvis ikke så får du et opkald, Lundsby.

Tal for nu.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)