Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

start uden penge

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Er der nogen der har ideer til hvorledes man kan starte et firma op uden at skal inversterer en masse penge for at komme igang??

Jeg ved ikke lige hvilken branche det skal være, heller ikke hvilken type firma.

Håber at der nogen med gode ideer.

 

 

 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Find noget du er god til og so du kan lide at lave, som ikke koster alverden at komme igang med, og som der er en efterspørgsel på.

... Så er opgaven "bare" lige at finde noget af ovenstående..

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 6. Jan 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

En webshop som fungerer som broker, dvs. ikke har noget varelager, men bestiller varerne fra leverandørerne, når kunden har afgivet sin ordre, kan startes op med meget lille kapital.

Er du god til grafisk design, hjemmesidedesign, programmering eller lignende kan den slags IT virksomheder også startes forholdsvist billigt, da der basalt set kun behøves en PC, internetforbindelse og de nødvendige softwarelicenser for at komme igang.

Mange konsulent virksomheder kan også startes med begrænset kapital.

Håber det gav nogle idéer.

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke altid det smarteste at starte med et udgangspunkt der hedder: Jeg vil være selvstændig eller Jeg vil være rig. Som Anders skriver, så er det måske smartere at finde ud af, hvad du gerne vil (hvad ved du noget om og/eller har lyst til). Og så er det ofte et spørgsmål om at være lidt kreativ (på den positive måde) og få startet noget op fra bunden. Selv større mål kan nås ved at starte i det små og opbygge tingene i fornuftigt tempo - hvor økonomien også kan følge med fra småt til noget større.

Hilsen Jakob

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

En ting der er nem at starte op uden penge er en blog. Hent en gratis wordpress blog og gå i gang med at skrive om noget der interesserer dig (og forhåbentlig også en del andre). Du kan så altid lave affiliate aftaler, adsense o.s.v.

En anden ting er en webshop som heller ikke behøver koste det store, men dog svært hvis du er helt blank for penge :-)

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke penge i danske blogs, så en blog ville jeg personligt ikke starte, men hvis du kan programmere så er der ingen grænser. Personligt har jeg arbejdet et halvt år på et nyt auktionshus der udkommer/åbner i midten af November, men det kræver altså også at man kan programmere og forstår at tænke nyt.

Hvis jeg var dig ville jeg tage et job og tjene nogle penge indtil jeg var 100% sikker på hvad jeg ville starte og når den dag så kommer så go for it :)

 

Held og lykke

Umba

Ulrik M (18) - Umba
Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja generelt så handler det vel bare om at have et firma hvor der ikke skal købes maskiner eller varelager og hvor du kan nøjes med enkel reklame.

Altså find en branche hvor det hovedsageligt er arbejdstimer der faktureres, eller det er varer du ikke behøver købe hjem før salg, så er du igang.

Eneste problem er nok at skaffe kunder uden markedsføring, men hvis man underbyder får man altid kunder....

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Reklameshoppen.dk:

Eneste problem er nok at skaffe kunder uden markedsføring, men hvis man underbyder får man altid kunder....

Til gengæld tjener man heller ingen penge :-)

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Mulighederne er mange. Jeg startede selv op uden en krone. Er dog ikke blevet mangemillionær, men der er der andre der er blevet, som også startede uden en klink :-)

Men det afhænger som andre nævner, om hvad du kan og hvad du vil.

Her er et par forslag til at starte gratis

Hvis du vil sælge: Skaf varer i kommission. Så betaler du først for varen når den er solgt.
Eller sælg pr. dropship, men er svært at få lov til som "newbie"

Hvis du vil levere en serviceydelse der indebærer teknisk udstyr, værktøj og lign.: Lej udstyr på dagsbasis eller lign. Du tjener måske mindre end ved at eje, men binder ingen penge i dyrt værktøj og udstyr.

Skaf kunder via mund til mund. Få de første kunder via dit netværk. Lever en service udover det sædvanlige, så vil du sandsynligvis blive anbefalet.

Held og lykke :-)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtigt Anders, og hvis man finder kunder der kun fokuserer på pris, får man dem aldrig til at betale bagefter.

Det hele handler vel om hvordan man prissætter sin tid, giver man god service (som også ofte tager tid) ender man også med at have skaffet kunder der forventer meget til lav pris....

 

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)