Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefonanlæg GoHello

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg synes jeg vil delagtiggøre andre i den gode telefonanlægsløsning jeg nu har testet i 1½ måned.

Det drejer sig om en løsning der hedder GOHello på webadressen www.gohello.com, og som er perfekt til den helt lille virksomhed på 1 eller 2 personer.

GoHello tilbyder en service hvor man får et nummer, og dette nummer stiller, efter forskellige automatiske svar, videre til en eller flere mobiltelefoner.

Jeg er kun migselv i min virksomhed, og jeg har været træt af at kunder har ringet på 'umulige tidspunkter' med et eller andet ærinde osm udmærket kunne vente til næste dag, men jeg har ikke villet investere i et telefonanlæg, som heller ikke er så fleksibelt.

Med GoHello kan man vælge forskellige svarmuligheder, f.eks. 'Goddag, De har ringet til Amino Aps, et øjeblik' og herefter stiller den videre til din mobiltelefon. Eller, hvis det f.eks. er et opkald om aftenen, kan der svares: ' De har ringet uden for vore normale åbningstider, ring venligst mandag til fredag mellem 8:30 og 16:30'

Eller, hvis man er på ferie, kan systemet svare at man 'er på ferie frem til d. 3. oktober'

Check selv mulighederne på www.gohello.com.

Jeg har købt en service der kan håndtere ét mobiltelefonnummer, og udgiften per måned er ca. 225, og det inkluderer ubegrænsede opkald til ens nummer - dvs. at kunderne ringer til almindelig fastnettakst, og hvis man bruger viderestilling bliver omkostningen ikke mere end 150 per måned i telefontakst.

Prøv det gratis i en uge - det er ikke specielt svært at sætte op selv.

Med venlig hilsen

Liontamer

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 05:28
Hej Liontamer

Har du fået nogle priser på skrift.

Har også talt med dem men det var i den spæde start. Men det lykkeds aldrig og få nogle priser på skrift.

Men hvis man er enkeltmand virksomhed med Fastnet og Mobil så kan vi også via Sonofon sælge ynglingsnummer hvor du for 49 kr. pr måned får dit fastnet nummer over på din mobil. Og her kan du selv bestemme hvad din telefon svarer skal sige når du ikke tager den.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:28

Hej Brian,

Ja, priserne fremgår af hjemmesiden. Indrømmet: De har så ikke faktureret helt korrekt første gang, men der er nu ikke noget at være i tvivl om, så det skal nok blive rettet.

Jeg har nu personligt nummer hos TDC, og den har hidtil stillet videre til min mobil. Men som nævnt har folk ringet på fjollede tidspunkter (aften eller weekend), og jeg har ikke lyst til at rode med flere mobiltelefoner, så opringene går videre til mig uanset tidspunktet.

Jeg synes at GoHello-løsningen er så ideel, fordi man:

1) Har en lidt 'professionel' telefonservice der tager imod opkaldene, uanset at men kun er sig selv.

2) Der er derfor også svar, selvom man er optaget, eller uden for kontakt (opkaldet bliver i mit tilfælde så stillet videre til min mobilsvarer)

3) Når klokken er 17:00 går der ikke flere opringninger igennem til min mobil, for så har jeg indstillet GoHello til at melde 'lukket'

4) Jeg kan holde fri en dag, og der kommer så ingen opringninger igennem til min telefon (og kunderne bliver informeret om at der er lukket den dag)

5) Også på en ferie kan man stadig have sin telefon åben, og kunderne får stadig en 'professionel' besked om at de kan ringe efter ferien.

Det er da muligt at det ikke fungere i længden, men indtil nu er det helt perfekt.

mvh Liontamer

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 21:49
Hvad har du mulighed for at se tab statistik for indgående opkald. Nu når vi sælger telefoni så hører vi nogle gange nogle samtale statistik. Det er jo ikke sjovt at man som nystartet virksomhed taber for mange kunder. Men der er forskellige løsninger fra person til person og Firma til Firma.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)