Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design + website

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Sendt dig et tilbud på logo samt brevpapir og medlemskort :).

Giver gerne et godt tilbud på web også, såfremt jeg lige får lidt mere information. Du er velkommen til at kontakte mig på både mail og telefon.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil naturligvis gerne give mere information. Jeg skal blot vide hvad jeg skal producere ;o)

Hvorlangt ned skal det specificeres, for blot at få et skud fra hoften?

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du bare vil have overslag, kan jeg godt give noget udfra ovenstående.

tryksager + design af disse 5.000 - 20.000 

webdelen 5.000 - 15.000

excl. moms.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Business:

Jeg vil naturligvis gerne give mere information. Jeg skal blot vide hvad jeg skal producere ;o)

Hvorlangt ned skal det specificeres, for blot at få et skud fra hoften?

Grundlæggende skal det specificeres så langt ned som det er nødvendigt for at få alle funktionaliteter med.

Hvad der kan virke som en lille ting for forbrugeren kan være et kæmpe arbejde at programmere. Så for at undgå overraskelser senere i processen, så skal hele projektet sådanset bare beskrives i detaljer Big Smile

I første omgang så vil jeg anbefale dig at holde et møde med en eller flere webbureauer efter en snak har udviklerne noget mere indblik i hvad det er for et produkt du forventer og kan derfor komme noget mere præcist estimat. Du kunne også gå hele vejen og så hyre et bureau til at lave en egentlig produktspecifikation til dig. Så vil det være temmeligt nemt at få præcise priser når der skal indhentes tilbud andre steder fra.

Hvor holder du til henne i landet? Hvis du skulle befinde i Århus området, så giver jeg gerne en kop kaffe...

 

Mvh Peder

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan få grafisk design og web programmering / design lavet af ComputerLab. Vi kan gennemgå detaljerne nærmere, men et skud fra hoften vil være 15.000,- Kr. ex. moms samlet for det hele.

Du vil få udleveret al kode til websitet, og kan installeres på en anden server efter eget ønske, der overholder kravspecifikationerne.

Kontakt mig hvis det skulle have din interesse.

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Peder TakeTwo.dk:

Business:

Jeg vil naturligvis gerne give mere information. Jeg skal blot vide hvad jeg skal producere ;o)

Hvorlangt ned skal det specificeres, for blot at få et skud fra hoften?

Grundlæggende skal det specificeres så langt ned som det er nødvendigt for at få alle funktionaliteter med.

Hvad der kan virke som en lille ting for forbrugeren kan være et kæmpe arbejde at programmere. Så for at undgå overraskelser senere i processen, så skal hele projektet sådanset bare beskrives i detaljer Big Smile

I første omgang så vil jeg anbefale dig at holde et møde med en eller flere webbureauer efter en snak har udviklerne noget mere indblik i hvad det er for et produkt du forventer og kan derfor komme noget mere præcist estimat. Du kunne også gå hele vejen og så hyre et bureau til at lave en egentlig produktspecifikation til dig. Så vil det være temmeligt nemt at få præcise priser når der skal indhentes tilbud andre steder fra.

Hvor holder du til henne i landet? Hvis du skulle befinde i Århus området, så giver jeg gerne en kop kaffe...

 

Mvh Peder

Takker til alle og vender tilbage....når vi har specificeret lidt mere ;o)

Peder: Det skal helt ned på use case niveau? - findes der en god skabelon, som vi kan downloade fra nettet?

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Business:
Peder: Det skal helt ned på use case niveau? - findes der en god skabelon, som vi kan downloade fra nettet?

Nu er jeg ikke Peder men tillader mig nu alligevel at komme med et par gode råd. 

Drop at skrive i et IT/nørdesprog, skriv med dine egne ord, så er du sikker på du ikke kommer til at bruge termer der kan misforståes, webbureauet skal nok forstå dig. 

Start med at brainstorme over hvilke menupunkter du ønsker, når du har et nogenlunde overblik over menupunkterne tager du 1 menupunkt af gangen og beskriver dine tanker om dette. Du ved selvfølgelig ikke helt præcis hvilke der skal være og hvad der skal stå på dem endnu, men gør dig nogle tanker om det er

 - tekst og billeder

 - noget der skal skifte afhængig af den besøgende(kunne være sprogskifte afhængig af ip eller lign.)

 - hvor den besøgende skal udføre en handling. det kunne være brugerlogin eller en kontaktformular. 

Når dine undersider er beskrevet så er det en god ide at forsøge at uddybe de ting du har hvor brugeren skal udføre en handling. Det er som regel her prisen stiger, og her misforståelserne opstår. Så brug brugerlogin som overskrift, og beskriv så ned i detaljer hvad der skal ske når en bruger logger ind, hvilke data han skal udfylde for at oprette en bruger, skal der være mulighed for afmeld, slet af bruger etc. 

Så har du et rigtig godt udgangspunkt til at holde nogle møder med et par webbureauer, f.eks. over en kop kaffe hos Peder. Her kan i så få afklaret spørgsmål og være sikre på begge parter forstår opgaven. Hvorefter der kan skrives et tilbud, og en kontrakt.

Held og lykke med at finde den rette leverandør

PS. Lad være med at udelukke muligheden for at benytte 2 parter, en til det grafiske og en til programmeringen. Bare sørg for at finde en grafiker der har teknisk forståelse, og som kan tage forløbet med programmørene eller omvendt. 

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne melde mig på banen som grafisk designer. Du kan se et udsnit af nogle af de ting jeg har lavet på www.davidchristensen.dk/PORTFOLIO.pdf

Prisen ligger som nævnt fra 5-15.000 alt efter hvor omfattende du vil have din nye identitet skal være - men du er velkommen til at skrive eller ringe og få et tilbud :)

 

 

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Tygsen:

Business:
Peder: Det skal helt ned på use case niveau? - findes der en god skabelon, som vi kan downloade fra nettet?

Nu er jeg ikke Peder men tillader mig nu alligevel at komme med et par gode råd. 

Drop at skrive i et IT/nørdesprog, skriv med dine egne ord, så er du sikker på du ikke kommer til at bruge termer der kan misforståes, webbureauet skal nok forstå dig. 

Start med at brainstorme over hvilke menupunkter du ønsker, når du har et nogenlunde overblik over menupunkterne tager du 1 menupunkt af gangen og beskriver dine tanker om dette. Du ved selvfølgelig ikke helt præcis hvilke der skal være og hvad der skal stå på dem endnu, men gør dig nogle tanker om det er

 - tekst og billeder

 - noget der skal skifte afhængig af den besøgende(kunne være sprogskifte afhængig af ip eller lign.)

 - hvor den besøgende skal udføre en handling. det kunne være brugerlogin eller en kontaktformular. 

Når dine undersider er beskrevet så er det en god ide at forsøge at uddybe de ting du har hvor brugeren skal udføre en handling. Det er som regel her prisen stiger, og her misforståelserne opstår. Så brug brugerlogin som overskrift, og beskriv så ned i detaljer hvad der skal ske når en bruger logger ind, hvilke data han skal udfylde for at oprette en bruger, skal der være mulighed for afmeld, slet af bruger etc. 

Så har du et rigtig godt udgangspunkt til at holde nogle møder med et par webbureauer, f.eks. over en kop kaffe hos Peder. Her kan i så få afklaret spørgsmål og være sikre på begge parter forstår opgaven. Hvorefter der kan skrives et tilbud, og en kontrakt.

Held og lykke med at finde den rette leverandør. 

PS. Lad være med at udelukke muligheden for at benytte 2 parter, en til det grafiske og en til programmeringen. Bare sørg for at finde en grafiker der har teknisk forståelse, og som kan tage forløbet med programmørene eller omvendt. 

 

Tak for input. Det gav mig straks nogle nogle tanker om, at vi lige skal brainstorme over, hvad vi egentlig vil ha ;o))))

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere været i kontakt med uddannelsesvejledere fra Multimediedesigneruddannelsen, hvor jeg afholdt en konkurrence om udarbejdelse af logo. Jeg ved de er åbne overfor lignende konkurrencer / opgaver da det giver de studerende mulighed for at arbejde med en konkret opgave og samtidig få noget med til cv´et. Præmien kunne i givet fald være noget studierelateret som næste semesters opgavebøger, nyt grafikkort etc.

Et alternativ er at du som nævnt tidligere laver en bedre specifikation af dine behov / ønsker. Herudover er det en stor hjælp for webbureauerne hvis du melder ud hvad du har af budget. Der er ingen grund til at folk udarbejder tilbud på en superløsning til 30.000,- hvis du kun har et budget på 10.000.

Nå ja og så ved jeg da af erfaring at http://www.lasertryk.dk/ også har nogle fornuftige priser på udarbejdelse af logo og brevlinie.

Hilsen Morten

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)