Jeg kan kun give ISS Cantact Center min varmeste anbefaling. De har medarbejdere på fast timeløn, der ikke er afhængige af at presse noget igennem. De har fair priser, er god sparring og er grundige med forarbejdet inden de går i gang.
Jeg har en direkte kontakt i Århus som jeg er meget glad for, du kan finde mere om dem på iss.dk - og søge på contact center. Om det er dem der er det rette for dig ved jeg selvfølgelig ikke, men du kan jo prøve at tage en snak med dem.
Jeg bliver altid glad når der er nogen der tager skridtet og bliver selvstændig ;o)
Jeg bliver dog noget foruroliget når jeg læser "vi vil ikke selv opsøge nye kunder". Min erfaring fra forskellige lederjobs siger mig at det er en noget skæv vinkel på tingene, jeg kender meget få personer der har kunnet drive virksomhed uden selv at arbejde "r...." ud af bukserne for at finde kunder. Vi er jo mange der har nogle forrygende ydelser/varer, så der skal altså noget tryk på salgskedlen. Jeg kan jo godt læse at at I vil aftale med andre at de skal hjælpe, men husk det er kun hjælpe ;o)
held og lykke med det
René
René C. Larsen
tlf.: 211 411 61 www.CoWork.dk KLIK her for CV