Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke caller skal vi bruge ??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Konen og jeg er ved at starte en rengørings firma, vi vil ikke selv opsøge nye kunder, vil derfor bruge caller til at skabe kontakten til firmar.

Hvilke callerfirmar skal vi bruge ? Er der nogle med noget erfaring der vil give en kommentar om hvem vi skal bruge ?

Vi bor i Skive og vi vil huser i området Viborg. Struer, Holstebro, Herning, Mors, Thy.

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 13:13

Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 12:22
Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 09:45

Er der andrer ? Er der nogle der kan anbefalde et firma, i har god erfaring med ?

Tilmeldt 13. Dec 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:16

Jeg kan kun give ISS Cantact Center min varmeste anbefaling. De har medarbejdere på fast timeløn, der ikke er afhængige af at presse noget igennem. De har fair priser, er god sparring og er grundige med forarbejdet inden de går i gang.

Jeg har en direkte kontakt i Århus som jeg er meget glad for, du kan finde mere om dem på iss.dk - og søge på contact center. Om det er dem der er det rette for dig ved jeg selvfølgelig ikke, men du kan jo prøve at tage en snak med dem.

Andrè

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 13:44

Hej med Jer

Jeg bliver altid glad når der er nogen der tager skridtet og bliver selvstændig ;o)

Jeg bliver dog noget foruroliget når jeg læser "vi vil ikke selv opsøge nye kunder". Min erfaring fra forskellige lederjobs siger mig at det er en noget skæv vinkel på tingene, jeg kender meget få personer der har kunnet drive virksomhed uden selv at arbejde "r...." ud af bukserne for at finde kunder. Vi er jo mange der har nogle forrygende ydelser/varer, så der skal altså noget tryk på salgskedlen. Jeg kan jo godt læse at at I vil aftale med andre at de skal hjælpe, men husk det er kun hjælpe ;o)

held og lykke med det

René

René C. Larsen tlf.: 211 411 61 www.CoWork.dk KLIK her for CV

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)