Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PHP programmør søges (freelance)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 8. Sep 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har et unikt projekt som vil skabe en stor kundekreds for internetbrugere.
Projektet handler om auktion, og derfor vil det være vigtigt for os, at vi finder en programmør som kan opfylde vores ønsker.
Du skal kunne gøre dig i PHP og lave en brugerbase, så vi kan håndtere vores kunder via et adminpanel.
Projektet giver 5.000 kr. kontant + 20% af indtjeningen de første 3 mdr.
Vi har et reklamebudget på godt 60.000 kr. de første 3 mdr. så her vil du få mulighed for at score kassen på de 3 mdr.

Er du interesseret i at høre nærmere og kan levere et færdigt produkt inden d. 10. okt. 2008 er vi meget interesseret i at høre fra dig!

Design og layout er færdiggjort, vi mangler bare programmeringen.

Funktioner:

Lille auktion system (kun bud)
Bruger system
Mail funktion (valideringsmail, slutmail ved auktioner, massmail og enkelte mail til brugere)

Du kan kontakte os på msn:
martinelne@hotmail.com
Eller via mail: martinelne@hotmail.com

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:36

Vi kan levere det du har behov, dog tvivler jeg på at du kan få det ned på 5.000kr.

Din reward-in-heaven er det man normalt tilskriver som bonus og kan ikke bruges til betaling af det indledende arbejde med mindre i comitter jer på dækning af udviklingsomkostningerne.

Tilmeldt 8. Sep 08
Skrevet kl. 14:49

Tak for tilbuddet, men vi søger kun freelance som kan tage imod vores tilbud og derfor er vi ikke interesseret i andre tilbuds, da vi har vores budget at gå efter.

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 15:31

Hej Martin,

Du er velkommen til at sende mig en mail med din forretningsplan og yderlige krav til systemet.

Med venlig hilsen,

Martin van de Belt

Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 15:40

Elnegaard - jeg vil ikke byde ind med et tilbud, men blot komme med en betragtning. 5000,- til at udvikle det du nævner er ikke alverden. Du fremhæver også at i vil bruge 60.000 på annoncering de første 3 måneder, og det er jo en rigtig god ide. Min pointe: Hvis programmøren ikke får udført sit arbejde godt nok - læs der er fejl i systemet - kan de 60.000 i værste fald være spildt. Hvis ikke kunderne får hvad de forventer, men møder en fejl kommer de sjældent igen. 

Ellers held og lykke med projektet.

Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Tilmeldt 8. Sep 08
Skrevet kl. 15:43

Vi videregiver ikke vores forretningsplan, men er du interesseret i, at tage opgaven op, så sender vi selvfølgelig mere information omkring programmeringen.

Tilmeldt 8. Sep 08
Skrevet kl. 15:47

Vi tester selvfølgelig programmeringen an inden det bliver lagt ud på nettet og dernæst forekommer betalingen. De 60.000,- bruges først når vi har fået siden op og kører optimalt, idet at smide 60.000,- på annoncering inden den er gennemtestet, er ligemed at skyde sig selv i foden.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 15:56

Blot et velment råd. På mig virker det også som om fordelingen af den midlerne er helt forkert.

Jeg tvivler på at i kan få et professionelt bureau til at påtage sig opgaven for 5k med lovning om flere penge hvis det bliver en succes.

Det som i skal sælge er jo systemet, hvis i ikke har et godt system så kan al markedsføring i verden ikke gøre det til en succes.

De 60k som der er tale om i markedsføring, kan meget nemt blive spildte penge hvis i finden en hobbyprogrammør til at udvikle, det kan simpelthen for nemt gå galt. Jeg ønsker jer naturligvis al held med projektet, men jeg syntes i skal genoverveje risikoen ved det.

Mvh Peder

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 16:00

Hov, der var jeg lige et par minutter for sent på den.

et kort spørgsmål. Hvad så når i finder ud af at det system i i første omgang har fået udviklet ikke virker efter planen? Bruger i 5k mere på en anden programmør eller hvordan?

Det virker mig noget risikobetonet.

Mvh Peder

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:00

Alle - trådstarter: Jeg syntes snart vi skal have skrevet en guide til den har slags tråde hvor folk vil have udviklet noget men helt åbentlyst ikke har nogen erfaring mht. software udvikling. Nogen der har interesse i at gå sammen om at få udformet sådan en?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)