Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

prof hjemmeside til 5000kr

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

slettet, gider ikke ødelægge mere af denne tråd

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Boysen:

Jamen kære Mikkel jeg læser skam hvad du skriver. Og nu åbner jeg munden og siger jeg er træt af dine konstante angreb.

I en anden skriver du, at du ser dig nødsaget til at træde til og orientere om kvaliteten af disse sider.

Men hvem har bedt dig om at gøre det i mere eller mindre alle de tråde som grandholm deltager i? Så prøv du lige selv at åben øjene og se hvordan du fremstår!

 

Jeg fremstår væsentligt bedre end jeg ville gøre hvis jeg stiltiende stod og så på det her.

På samme måde er jeg selv blevet taget ved næsen af en revisor og en elektrikker fordi jeg ikke viste nok om deres branche. I den situation ville jeg have været _overodentligt_ glad for at have fået en advarsel inden jeg mistede en masse penge.

Så nej jeg er ikke blevet bedt om det her, jeg gør det udelukkende fordi jeg gerne vil undgå at nye iværksættere skal have deres første dårlige oplevelse igennem Amino, og er du så flink at droppe emnet ligesom jeg forsøgte at gør for 3 timer siden?

Fra Holstebro
Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Var der nogen der sagde børnehave?!

Jeg er rystet. Hvad f***** får I ud af at svine hinanden til på den måde? Hvad gavner det overhovedet jeres image, omtale og andres opfattelse af jer som personer?

Jeg er det man kan kalde en potentiel kunde. Hvis jeg bad om en pris på en hjemmeside i dette forum, og læste sådan en sviner som hr. Christensen leverede over for Granholm, ville jeg straks afskrive ham, som leverandør. Samtidig, at hr. Granholm ikke er "stor" nok til at lade det ligge, og absolut skal duelere, gør at jeg heller ikke ville vælge ham.

Iøvrigt, nu vi snakker priser:
Jeg har søgt tilbud på min hjemmeside, hvor designet ligger klar. Jeg har fået 5 forskellige tilbud, som spænder mellem 8 og 25.000 kr. Vel at mærke på den samme vare... Jeg nægter at tro på, min hjemmeside bliver mere funktionel, i takt med at prisen stiger. Det er den simpelthen for simpel til. Så kom ikke at fortælle mig at der ikke er nogen der skummer fløden! Det er direkte noget svineri!

Derfor er det måske sundt nok, at hr. Granholm levere den vare han levere, for at prikke lidt til alle I hjemmesideleverandører, som tager røven på folk, om det være sig med eller uden Joomla opdatering.

Så fik jeg luft. Huh?

"Det kan ikke gå værre end galt..."

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du forventer et seriøst svar på det der så sig lige til, for jeg kan læse ud af det hele at du ikke har fattet en meter af noget som helst.

Vil gerne forklare dig hvad du får ud af at få leveret et ordentligt produkt frem for en "hjemmelavet" løsning eller hvad jeg nu skal kalde det men at dømme på dit indlæg har du allerede taget stilling.

Fra Holstebro
Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

 Det her handler ikke om, hvorvidt jeg bør gennemskue noget som helst af det I laver til dagligt. Jeg kan bare konstatere at tilbudene spænder alt for bredt, i forhold til hvad jeg skal have lavet. Jeg har iøvrigt fået en ven til at lave min hjemmeside. Da han så mine tilbud så grinte han bare. 25 timer til at udvikle en template til joomla ud fra mit design. Det kan gøres på 5 timer.

Tilgengæld handler det om, at I begge ikke helt forstår hvordan jeres mudderkastning fremstår for os, som ikke er kendte i jeres branche. Tænk... Mit første bekendtskab med dig, er et indlæg, hvor du sviner en konkurrent til.
Den opfattelse jeg får af jer, handler ikke om hvorvidt den ene er bedre end den anden. Det handler heller ikke om hvor, hvornår og hvorfor jeres fejde er opstået. Det handler bare om at I sætter jer begge i et dårligt lys. Og hvem gider bruge en leverandør, som man ikke har tillid til?

Så jo... Måske "fatter jeg ikke en meter" af alt det I gerne vil beskylde hinanden for af mangler. Men tilgengæld "fatter jeg en meter" af at I bare ødelægger det for jer selv.

Held og lykke! 

"Det kan ikke gå værre end galt..."

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Betho:

Tænk... Mit første bekendtskab med dig, er et indlæg, hvor du sviner en konkurrent til.

Vil du venligst lade være med at fremføre falsumer her? Jeg har ikke svinet en eneste konkurrent til, jeg behandler mine konkurrenter med den respekt de fortjener og den samme som jeg selv forventer at modtage.

Betho:

 Det her handler ikke om, hvorvidt jeg bør gennemskue noget som helst af det I laver til dagligt.

Selvfølgelig skal du ikke være programmør for at hyre en programmør, men du er som minimum nødt til at forstå hvad du bestiller før du bestiller.

Betho:

Jeg kan bare konstatere at tilbudene spænder alt for bredt, i forhold til hvad jeg skal have lavet. Jeg har iøvrigt fået en ven til at lave min hjemmeside. Da han så mine tilbud så grinte han bare. 25 timer til at udvikle en template til joomla ud fra mit design. Det kan gøres på 5 timer.

Hvis du er afklaret med at du skal bruge et Joomla template og du endda har fået udviklet designet, så er jeg helt enig med din ven. Jeg vil enddog mene at det kan gøres billigere. Men som nævnt tidligere er jeg holdt op med at bruge Joomla for mange år siden, så jeg kender det ikke godt nok til at give en excat pris.

Betho:

Tilgengæld handler det om, at I begge ikke helt forstår hvordan jeres mudderkastning fremstår for os, som ikke er kendte i jeres branche.
Den opfattelse jeg får af jer, handler ikke om hvorvidt den ene er bedre end den anden. Det handler heller ikke om hvor, hvornår og hvorfor jeres fejde er opstået. Det handler bare om at I sætter jer begge i et dårligt lys. Og hvem gider bruge en leverandør, som man ikke har tillid til?

Det handler ikke om nogen fejde, det handler om at jeg med mange års erfaring har oplevet en del svindlere, begyndere eller uheldige "leverandørerer" fra stort set alle vinkler. Hvis du lægger mærke til det starter jeg altid med at henvende mig til trådstarter, og skriver først direkte til folk når de selv henvender sig.

Betho:

Så jo... Måske "fatter jeg ikke en meter" af alt det I gerne vil beskylde hinanden for af mangler. Men tilgengæld "fatter jeg en meter" af at I bare ødelægger det for jer selv.

Jeg ødelægger intet for mig selv, tro det eller ej :) Derimod har jeg fået et par stykker af dem jeg taler om til at revurdere deres holdning til dem selv, og det er jo dejligt at se.

Men bare rolig, det holder snart inde for jeg gider ikke bruge min energi på det her mere :=)

Mht. til min kommentar om at du ikke fatter en meter var det møntet på at du burde læse de indlæg du kommenterer før du kommenterer dem, for det bar dit første indlæg præg af at du netop ikke havde gjort. Udover det trækker jeg mig hermed ud af diskutionen, jeg mener efterhånden jeg har understreget min holdning, og til jer der ønsker at misforstå det kan jeg blot sige at det er jeres tab :)

Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Betho:

Iøvrigt, nu vi snakker priser:
Jeg har søgt tilbud på min hjemmeside, hvor designet ligger klar. Jeg har fået 5 forskellige tilbud, som spænder mellem 8 og 25.000 kr. Vel at mærke på den samme vare... Jeg nægter at tro på, min hjemmeside bliver mere funktionel, i takt med at prisen stiger. Det er den simpelthen for simpel til. Så kom ikke at fortælle mig at der ikke er nogen der skummer fløden! Det er direkte noget svineri!

Jeg vil give dig ret i at det efterhånden er en børnehave tråd, men der ER forskel på leverandører.

Jeg har indhentet mange tilbud på websites og webshops og på et enkelt projekt har prisen varieret fra ca 400.000kr til 1.400.000kr.

De ting som vi har bedømt virksomheder ud fra har bl.a. været:

- Sikkerhed for at leverandøren også er her imorgen

- Om leverandøren kan give sparring istedet for kun at parere ordre

- Kommunikationsevner (Som det også kan ses her på Amino, kommunikerer personer på vidt forskellige måder)

- Kommunikation (Hvor god er virksomheden til at informere om projektstatus, opståede problemer etc)

- Kan virksomheden bidrage med andet end lige at udføre den tekniske løsning

- Kvaliteten af den tekniske løsning (Stabilitet, mulighed for udvidelser, sikkerhed, SEO optimeret)

- Krav til opdateringsafgifter eller anden form for licens

- Osv

Kort sagt er der virkelig mange ting der kan bidrage til at nogle virksomheder forlanger mere end andre, og det KAN lade sig gøre at der er en forskel på små 17.000kr i dit eksempel, for det der på overfladen er det samme produkt.

Edit: Typo

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Holstebro
Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Steffan: Når du vil sælge dine Joomla løsninger er du nødt til at forklare kunden lidt mere om hvad "Joomla" er ... det ved kunden som udgangspunkt ikke. Derudover ville jeg nok også oplyse de problemer du har haft med "hackere" og andet skidt på det sidste.

Den sætning er slet ikke noget du behøver at gøre opmærksom på.

Du skal da bare blande dig uden om, hvilke problemer han har. Ligesom han skal blande sig uden om dine. Det er ikke din pligt at oplyse andre om hvad for problemer han har eller har haft. Dette kan han gøre i alt stilfærdighed, i hans vejledning inden et evt. salg. Gør han ikke det, er det ikke dit problem. Det er selvfølgelig trist at man muligvis får en dårlig oplevelse. Og at brænde nallerne på sølle 2.000... Det er da småting, i forhold til så meget andet. (Iøvrigt får man ikke en dårlig oplevelse med Amino, for de har absolut INTET med Granholm og hans produkter at gøre, så dem behøver du vist ikke trække med ind i denne diskution.)

 Derimod er fuldt ud legalt at gøre opmærksom på, hvad du kan mere, end det han kan. Det er ikke så meget det at du gerne vil sørge for at vi alle ved du kan noget mere, og det du levere selvfølgelig er af en anden kvalitet. Og det synes jeg er helt iorden... For der er jo en grund til at man betaler det mere hos dig. Men det er den indgangsvinkel du bruger. Hvis jeg kommer ned i en forretning, og det første ekspedienten gør, er at fortælle mig hvor ringe hans konkurrenter er, så smutter jeg igen. Det er jeg ærligt talt ikke interesseret i. Du ser da heller ikke Bilka svine Kvickly til: "Hvem ka'? Bilka mere end Kvickly! - I denne uge..."

Som andre så rigtigt sagde, så handler det vel om, at man kan markedsføre sig selv på en ordenlig måde. Og det må vel bestå i, at man kan fortælle om sit produkt på en attraktiv måde, sådan at kunden får lyst til at betale det mere for kvaliteten? Det er vel kundens eget valg, om han vil betale for noget kvantitivt, kontra noget kvalitativt. Og selvom jeg ikke er ekspert på programmering, så ved jeg da godt at man ikke kan få noget til 2.000, som er lige så godt som noget til 10.000. Dog ved jeg også at noget der koster 10.000 ikke bliver tilsvarende bedre af at koste 25.000... Med lidt sund fornuft, så kommer man langt. Wink

"Det kan ikke gå værre end galt..."

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)