Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NEM webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Kender nogen af Jer til en meget nem og overskuelig webshop? Har prøvet nogle forskellige demoer, som siger det sku være så nemt, bl.a Easy Flow.

Men synes nu bare ikke det er super nemt....

Der er alt for mange funktioner til mig ;-)

Det skal selvfølgelig også samtidigt være til billige penge :-)

Er der nogen der kan hjælpe?

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:24

Hej Sundstil

Vi har i EasyFlow, også lagt mærke til problemet, med at det har været overskueligt at finde rundt i de mange muligheder. Det har vi taget til efterretning i den nye version, der bliver frigivet d. 1 okt.

Her har vi bygget hjælpen, direkte ind i brugerfladen så brugeren bliver guidet igennem de forskellige muligheder. Generelt er der gjort rigtigt meget for at oppe brugervenligheden for shopejeren. Du kan læse mere om den nye version i min personlige blog.

Så jeg håber, du vil give os en chance til.

Her er nogle screenshots af den nye brugerflade:

Screenshot   Screenshot   Screenshot   Screenshot

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 22:14

Du kunne tage et kig på Shopify, som jeg bruger til min butik.

Venlig hilsen
Ole 

Fra København
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 22:27

Hej!

Ja, jeg kender til og udvikler aktivt til CubeCart (www.cubecart.com), som er en super webshop - både som udviklingsplatform og den lethed hvormed man kan opdatere varer, priser og beskrivelser på webshop-sitet.  Du kan finde demoer af cubecart på deres site, og jeg kan fremvise dig helt ændrede templates, blandt andet www.designovation.dk, som vi lige har afsluttet og nu er i drift (dvs. at hvis du køber noget her, så er det et køb, og IKKE en demo!).  Nogle af de egne-kodede ting til Designovation, er blandt andet integrationen mellem CubeCart og de Flash-baserede elementer på sitet.  Vi har på lignende måde lavet et yderligere website, som snart går i luften (kunden skal indsætte relevant indhold), hvor Flash er brugt til et "produkt-vælger"-hjul, som endda kan administreres fra CubeCarts øvrige administrations-paneler.

Vi kan endvidere tilbyde dig webhosting af en sådan cubecart-løsning, så kontakt os gerne på 26 36 82 44 el. se vores site på www.morning.dk - Så har du også en idé om design-filosofien bag vores løsninger.

Morning.dk - Websites, CMS, Webshops og web-hosting - Teknik og design

Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:43

Hej Peter

Det lyder da godt nok rigtig dejligt, da jeg godt kan lide Jeres pris og design :-)

Hvad kommer den nye wepshop til at koste?

Mvh Tina

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:52

Hej Sundstil

Hvis ikke du har prøvet en fra DanDomain, så vil jeg klart anbefale dig deres system. Det er brugervenligt, sikkert og de har en effektiv og hurtig support, og løsningen bliver idag benyttet af par tusind danske ekøbmænd. Du kan selv bestemme designet, varestruktur og opbygningen købeopevelsen. Til system kan du tilvælge et hav af moduler, når din virksomhed får brug for det.

Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 08:15

Jeg vil da også gerne give mit et bud på det.

Hos www.web-siden.dk har jeg købt min Scannet shop og er yderst tilfreds med både shoppen og den gode - og tålmodige - service jeg har fået fra dem. Hurtigt svar når man kontakter dem, og i det hele taget bare rare. Shoppen er nem at finde ud af.

Der er også mulighed for at prøve en demo-shop hvis man har lyst til det. Det gjorde jeg, og blev overbevist om at det var noget, selv jeg kunne finde ud af Big Smile

Venlig hilsen Lone

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:14

Hej Tina

Den nye version, koster det samme som hidtil. Faktisk bliver alle vores kunder altid automatisk opgraderet til nye versioner uden omkostninger og besvær.

Hvis du kommer på Iværk08(Hvilket kan anbefales til alle iværksættere) så giver vi 100 gratis webshops væk, til iværksættere, du kan læse mere om tilbudet her.

Hvis du skal havde lavet et Design til shoppen, så har vi nogle designpakker, der sikre at du for et overkommeligt beløb kan få udarbejdet et design af en professionel webdesigner, du kan læse mere om designpakker her.

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 14:20

Hej sundstil.

Jeg faldt lige over dit spørgsmål. Har du fundet en nem webshop endnu? Hvis ikke så synes jeg, du skal kigge forbi www.simpelside.dk. Her sælger vi bl.a. billige netbutikker med fokus på brugervenlighed. Du kan også prøve en demo af shoppen via vores hjemmeside.

Mvh Morten

Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 16:13

Vi har alt fra meget simpel til avancerede shops.
Du kan prøve at kontakte mig på tlf. 7027111 når du har ledige 10 min.
Så kan jeg give dig guidet demo ved at invitere dig ind på min skærm.
Klik på ikonet nederst på forsiden http://frontgate.dk hvor der står "live chat"

Kind Regards / Med venlig hilsen

Jan Mikael Granner

- Det første møde er gratis, det næste tjener du penge på.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)