Jeg har siddet i weekenden og forsøgt at integrere ePay's betalingsformular på vores hjemmeside (eftersom PBS er smidt på porten efter sidste måneds skandale) Er der nogen af jer der har integreret deres løsning på jeres hjemmeside via deres relayscript? Mit problem er hvordan formularen skal reagere når f.eks. folk vil betale med eDankort. Så er det jo ikke en Kortnummer/Udløbsdato/CVC-kode formular kunden skal præsenteres for. Nogle af der bruger ePay som kort kan ridse det op, hvordan I har gjort. Som jeg har lavet det nu, ser formularen blot sådan ud i simpleste udgave. Jeg HAR læst deres dokumentation, men jeg synes jeg ikke kan læse mig frem til det. Har skrevet til deres support, men de svarer (naturligvis) ikke i dag og jeg vil gerne vide noget mere om det og nå så langt som muligt inden weekenden er slut. NB. Pt. vælger kunden ikke korttype (Dankort, Visa osv.) inden de får vist betalingsformularen og dette er vel netop et problem ift. eDankort (og evt. andre korttyper) |
Rene G:PBS er smidt på porten
ePay er jo en betalingsgateway for PBS, som står for afregningen - hvordan gør ePay så en forskel for dig?
Venlig hilsen
Ole