Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investeringsportalen.eu – der er penge at hente!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 07:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange nystartede eller nyere virksomheder har svært ved at skaffe kapital til deres planer. Pengeinstitutterne er gennemgående tilbageholdende med at yde tilstrækkelige lån til etablering af virksomheder, hvis forretningsområder og idéer er nye og uprøvede på markedet. Dette betyder desværre også, at mange gode projekter aldrig slår igennem, på trods af, at der netop ofte i denne type virksomheder ligger et stort indtjeningspotentiale.

På Investeringsportalen får du som investor mulighed for at gå udenom de normale investeringskanaler og investere direkte i virksomheder (vi kalder dem projekter), som på kortere eller længere sigt kan vise sig at give et væsentligt større afkast end man normalt ser.

Ved enhver investering er der som bekendt en risiko. Derfor er der udfærdiget en grundig beskrivelse af hvert enkelt projekt, som gør det muligt for hver enkelt investor selv at vurdere potentialet i projekterne hver især, og skulle der ikke være nogen, som falder i din smag, kan det være, at der er det på et senere tidspunkt. Tilmeld dig derfor vort nyhedsbrev, så får du en mail, hver gang et nyt projekt tilmeldes.

Læs mere på www.investeringsportalen.eu.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 08:26

Hej Kim

Glimrende ide', har du overvejet at ligge projekterne /invisteringsprojekterne under noget login?. Det ene projekt der ligger der nu (dit eget?) giver jo alle de detaljer så en evt. invenstorer kan tage beslutning udfra beskrivelserne og tallene. Desværre giver det jo også info nok til at enhver (nar) kan stjæle ideen.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 15:10

Hej Kenneth,

Der er flere hensyn, at tage når man laver en side som denne. Et af dem var, at vi ikke ville være smagsdommere, hvilket vi vil blive, hvis vi skulle give nogle adgang frem for andre. I det ligger der selvfølgelig en risiko for, at en person der har fået et login, som vedkommende lader andre se, hvorved man er lige vidt.

Med hensyn til mit eget projekt, er jeg ikke så nervøs for at nogen vil tage ideen, da jeg ved hvor meget tid jeg selv har investeret samt hvor meget programmering der ligger deri.

Grund ideen med selve siden, er at man som iværksætter ikke blot risikerer, at blive placeret på bagsædet uden indflydelse, nå ens idé vitterlig har vist sig at være en super duper idé.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:43

Hej Kim

Det forstår jeg skam godt. Min tanke var mere at alle kunne få adgang og derved vil der vel falde en del snydere fra. Måske er det ikke et problem overhoved selv taler jeg altid åbent om mine ideer da jeg ved at konsekvensen af manglende feedback kan gøre at ideen bliver til endnu et skuffe projekt.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 10:06

Hej Kim

I en artikel i erhvervsbladet står der at det er gratis og lægge et projekt op, men jeg kan ikke finde andet end, at det koster 10K???

Tilmeldt 3. Jun 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:35

Hej Kim,

En rigtig god ide og super initiativ. Jeg synes det er meget spændende ..... Stor ros herfra :-)

PS. køber man anparter/aktier i projekterne, (så man er medejer) eller er det en anden form for risiko villig kapital man indskyder?

Dapper

Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 13:56

Hej,

Det er korrekt, at det koster kr. 10.000, men er igang med en lidt andet konstalation, hvor oplægget vil være anderledes. Dog kan jeg nævne, at hvis du har et projekt, du vil have på, så må du gerne ligge det på gratis, altså ikke noget med at du bliver faktureret kr. 10.000.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 14:06

Hej,

Meningen er, at hvis man vil investere så kunne man tage et møde med den enkelte projektholder, for at se "giraffen". Når dette møde er overstået, kan man investere via siden enten i form af:

• Ansvarligt gældsbrev, dvs. man får et afkast i 5 år samt lånet afdrages over 5 år.
  • Konvertibelt gældsbrev, dvs. man får et afkast i 5 år og lånet betales tilbage i år 5 år, med mindre investor vil konvertere til ejerskab efter de 5 år, når værdien på selskabet kendes.    

Penge der bliver investeret i et givent projekt, bliver ikke overført før betingelserne er opfyldt, i modsat fald bliver de tilbageført til de som har investeret.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)