Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du stompernet

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

misel:

...samt det nyeste som jeg vil skyde på de fleste SEO guruer herinde på Amino ikke kender til endnu.

Dog kræver det at man har lidt viden om HTML til at lave optimering på ens side. De foreslår dog at man kan hyre nogle html folk til det, hvis man ikke kan finde ud af det, så der er en løsning på det hele.

Det pirrer min nysgerrighed. Onpage optimering, der kræver noget html-viden - og som er så nyt og originalt, at de fleste danske SEO'er ikke skulle kende til det endnu. Så bliver jeg både nysgerrig og skeptisk på samme tid Smile

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 09:48

Kan godt forstå at du både bliver nysgerrig og skeptisk samtidig, men de fortæller at noget af det er helt nyt. Er ikke selv SEO ekspert, så kan ikke vurdere dette.

De har et fakultet som skulle bestå af nogen af de bedste inden for SEO i USA, som bruger tid på at "forske" i Google og hvordan Google opfører og ændrer sig med tiden. Så jeg går ud fra de ved hvad de snakker om.

Fik forresten en "lille" bonus da mine æsker var gået i stykker da jeg modtog dem og fordi jeg modtog dem så sent. Fik ét måneds gratis medlemskab til deres medlems side stompernet som jo normalt koster $800 om måneden. Var lige inde og kigge og hold da op der er meget. Når nok ikke at tæske mig igennem halvdelen inden der er gået en måned.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 20:41

Lækker bonus :) min æske var også i stykker :(

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 17:13

Jeg har faktisk modtaget endnu en pakke med DVD'er i - de har åbenbart ment at min første pakke gik tabt i posten. Det gjorde den nu ikke, men flere af æskerne var lidt medtagede. Skiverne fejler dog ikke noget.

Så nu har jeg et dobbeltsæt og vil da gerne af med det første. Er der nogle, som giver et bud?

Som man også kan læse her i tråden er der masser af guldkorn at hente.

Venlig hilsen
Ole

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 16:24

Ole Thorup:
Så nu har jeg et dobbeltsæt og vil da gerne af med det første

Solgt.

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)