Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pladeselskab søger partnere

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har noget musik, der selvom det er på sketch/demoplan, har skaffet mig kontakter til den absolutte top i den danske musikbranche, og som gør at jeg er på vej til at arbejde med nye numre i Sun Studio i KBH. Det ypperste af det ypperste. Jeg vil dog gerne arbejde videre med mit eget pladeselskab, og søger derfor investorer. Jeg er meget business minded, har haft firma i 10 år og har hele tiden udviklet min viden og kompetencer. Du behøver ikke hoppe på vognen nu, da mit materiale er af så svingende kvalitet at det for det utrænede øre, vil være svært at høre potentialet.  Men heldigvis kan  dem som lever af at høre potentiale i min branche høre det. Problemet er bare de procenter pladeselskabet vil have. Det ville fair , hvis man ikke anede noget om pr, adminstration osv osv, at de så tog sig betalt for det. Men det ved jeg, og i disse onlinetider, kan alt laves online. Radiohead tjente 50 millioner på 2 uger ved at sætte deres musik ud GRATIS online. Folk kunne betale hvad de ville, 0 kr eller X kr.

Mail eller ring til mig for yderligere oplysninger.

musikken kan høres her : myspace.com/jimmihove

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:37

ps:

Er du et lille selskab, eller har du ikke de store ressourcer, behøver du ikke svare. De folk kan jeg selv få fat i. Ellers tak :)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 23:43

Hej Movement!

Bare til orientering:

Vi releaser snart, som de første i verden, en komplet record-company-in-a-box applikation, hvormed labels og artister selv kan udvikle og administrerede deres pladeselskaber. Systemet indeholder værktøjer til samtlige arbejdsområder, som er nødvendige for at drive en pladeselskabsvirksomhed. Du kan eventuelt læse mere om systemet og vores baggrund på http://www.rightownersystems.com.

Bedste hilsener
Aleksander

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:52

Det lyder fedt Aleksander. Jeg ser på det. Kommer i på Iværk08 ? Så kan jeg lige kigge forbi

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:53

Jeg har lige skimtet det, ser lovende ud. Fed idè.

Tilmeldt 28. Jun 07
Skrevet kl. 00:11

Vi har ingen stand på Iværk08, desværre. Indtil videre præsenterer vi os kun på hjemmesiden.

De bedste hilsener
Aleksander 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:59

I må meget gerne smide mig på listen over folk der skal spammes når det er klar til beta/release.

mail@mc-solutions.dk

Tilmeldt 28. Jun 07
Skrevet kl. 10:25

Tak for interessen, du er hermed lagt i mailinglisten.

De bedste hilsener
Aleksander

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)