Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Banne en IP adresse i wordpress?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Der er en ihærdig spammer, der med samme IP adresse sender adskillige kommentarer i min blog. Hvordan banner man en IP adresse i wordpress?

Mvh
William

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 13:32
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 13:38

Hej Brian,

Jo jo... har Akismet installeret og den fanger dem også, så de kommer ikke på siden. Men det er stadig irriterende at jeg skal kigge 50 spam kommentarer igennem dagligt for at se om en rigtig kommentar har sniget sig ind der.

Så jeg har ikke noget problem med at fange spam, men jeg ville gerne banner den IP adresse.

Jeg har lige hurtigt skimtet beskrivelsen af det plugin du har sendt link til. Det ser vist ikke ud til at man kan banne IP med den.

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:56

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 14:04

Hej Anders,

Tak - Jeg kigger på det :)

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 14:22

Det undrer mig at ingen har foreslået bare at sætte IP'en ind i blacklisten man finder under Settings->Discussion. Der er ingen grund til at bruge plugins eller .htaccess for noget så simpelt som dette.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 14:45

Hej Uffe,

Tak for det :) Det er lidt nemmere, må man sige... :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)