Mangler du et super nemt program til at skalere dine billeder fra dit digitalkamera, til en størrelse der er nem at sende i emails og oploade på hjemmesider?
Her er løsningen til dig fra mig helt GRATIS. Eneste du skal gøre er at registrere dig som bruger (tager 2min) og så downloade "eSize - Easy Image Resizer". Det er super nemt at installere, helt virus og spywarefri og så er der endda en instruktionvideo med.
Vi lå en ny version op i fredags, men desværre indeholder den nye version en fejl der gør man ikke kan downloade produktet. Meget uheldigt. Det bliver der rettet op på i dag.
Så senere i dag kan du gå ind i menuen "Buy" > "Product Downloads" og så klikke på download og så skulle filoverførslen starte med det samme.
Jeg beklager fejlen.
M.v.h.
Sune Pedersen
AtBizz A social media platform that allows users to connect, collaborate, create and sell virtual products.
Tak for det. Skal sige jeg er ikke en comp nørd, og forsøgte at skalere billede til 150 x 150 men dette fandt jeg ikke ud af. Så kan du helt kort forklare hvor og hvad jeg skal trykke på, for at skalere?