Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

programmør partner.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har et finpudset projekt der meget gerne skal igang så hurtigt som muligt. Jeg søger en partner til en dating side . Vedkommende skal være :

Dygtig til at lave hjemmesider.

Have gode ideer.

Være ambitiøs.

TIL AT FÅ FAT PÅ NÅR MAN RINGER

Du skal kun bekymre dig om at lave siden, jeg ordner salg, reklame, bruger osv. Det meste er på plads, mangler bare din ide og vores hjemmeside.

Helst bo på Sjælland

Har læst en del info herinde og i behøver ikke at skrive jeres mening om projektet, men blot kommentere hvis det har jeres interesse. Jeg håber der er nogle potentielle programmører herinde som har lyst til at prøve evner af. Jeg lover det bliver vanvittig cool det her.

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 23:22

Hej Buzzi

Denne kommentar er helt uden hensyn tagen til opgavens indhold, men kun på dens art og type!

Lyder som en idé der godt kunne give noget på den lange bane. Jeg vil bare passe på at bygge det hele op om en programmør. Jeg ville få siden lavet ved et større software hus, og så måske have en programmør til opdateringer og tilpasning. Et dating som de store er af meget stor kompeksitet, og vil tage rigtig mange timer at lave. Så hvis du stiller efter det bedste, så få det lavet ude i byen, og hiv så en partner ind der kan køre siden. Måske skulle siden sættes op i et af de store CMSér, så den er nem at styre på alle måder.

Dette er bare mit syn på alle de sider, der vil starte med det perfekte og tror det kan laves "sådan". Jeg ved ikke om du sigter efter det helt store fra start, hvis ikke så kan du bare så bort fra det her.

Forsat god jagt...

Dbh Kristoffer

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:56

Kristoffer IT Simple:

Lyder som en idé der godt kunne give noget på den lange bane.

Hvordan i alverden kan du bedømme det udfra den (manglende) beskrivelse? Det har du jo på ingen måde belæg for at sige det der.

Trådstarter: Du må gerne sende mere info, mail@mc-solutions.dk. En forretningsplan, deriblandt et budget går jeg som minimum ud fra du har klar.

mail@mc-solutions.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Skrevet kl. 11:37

Hej

Mikkel Mikjær Christensen:
Hvordan i alverden kan du bedømme det udfra den (manglende) beskrivelse? Det har du jo på ingen måde belæg for at sige det der.

Mikkel ser du nogensinde på en idé, hvor du tror på det bedste i idéen. Et godt udvikiklet dating site, der er gennemtænkt er efter min mening en god idé. Når personer skriver herinde tror jeg på, at de der skal laves mere end deres idé. Er fuldstændig enig i der mangler oceaner af ting, men en ide er også en ide selvom der ikke er udfærdiget bunker af dokumenter.

Men er du ellers enig, der skal mere til end en enkelt programmør? Se om der er en ting vi er enige i.

Mikkel prøv at se på de lyser sider af livet og folk...Wink

Dbh Kristoffer

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:20

Jeg ser skam på de lyse sider, men derfra og til at rose en ide jeg ikke kender noget til der er langt :)

Derudover vil jeg tro vi har store dele af det software liggende der skal bruges men det ved jeg jo som sagt ikke endnu :)

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 07:31

Hej,

Jeg har softwarehus og resourcer, men vil gerne vide lidt mere om det. Du kan evt. skrive en mail til peter.skouhus@1902software.com eller besløg os på stand 407 på Iværk 08

Med venlig hilsen,

Peter

Fra Holstebro
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 08:36

Kristoffer IT Simple:
Lyder som en idé der godt kunne give noget på den lange bane. Jeg vil bare passe på at bygge det hele op om en programmør. Jeg ville få siden lavet ved et større software hus, og så måske have en programmør til opdateringer og tilpasning. Et dating som de store er af meget stor kompeksitet, og vil tage rigtig mange timer at lave. Så hvis du stiller efter det bedste, så få det lavet ude i byen, og hiv så en partner ind der kan køre siden. Måske skulle siden sættes op i et af de store CMSér, så den er nem at styre på alle måder.

Som softwarearkitekt/udvikler med 10+ års erfaring må jeg sige, at jeg ikke er enig i, at det nødvendigvis er en bedre idé at bruge et softwarehus. Jeg er enig i at opgaven umiddelbart lyder stor, så det vil kræve en person med de rette kompetencer, men omvendt kan man sige, at det sikkert også kan gøres en del billigere ved at team'e op med en udvikler eller to frem for at bruge en ekstern partner.

Mht. idéen så er der jo ikke noget i det, der er blevet oplyst, der lyder som om, at det ikke er noget vi har set før. Markedet er der, det kan vi jo se på de mange datingsites, der allerede eksisterer, men konkurrencen er også hård, så en god idé, der vil få sitet til at skille sig ud fra mængden vil nok hjælpe en del.

2 GB Gratis Online Backup på www.bzcure.dk
Be secure with bzcure.

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Skrevet kl. 22:18

Jesper - bzcure.dk:
Som softwarearkitekt/udvikler med 10+ års erfaring må jeg sige, at jeg ikke er enig i, at det nødvendigvis er en bedre idé at bruge et softwarehus. Jeg er enig i at opgaven umiddelbart lyder stor, så det vil kræve en person med de rette kompetencer, men omvendt kan man sige, at det sikkert også kan gøres en del billigere ved at team'e op med en udvikler eller to frem for at bruge en ekstern partner.

Er helt enig. Hvis det var forstået som nødvendigvis, så har jeg udtrykt mig forkert. Jeg ville gå til et softwarehus, da jeg mener det er nemmere at ramme rigtig der, ind at selv at finde den mand, der kan løfte sådan en opgave. Softwarehus vil bare efter min overbevisning give den største mulige chance for, det hele "gå godt". Det var grundlaget for det råd.

Du har ret omkring idéen, den skal have noget ekstra som de andre ikke har. Ellers er branchen hård, men det er svært i dag, at finde brancher hvor du ikke skal kæmpe for dit firma. Der er sgu næsten konkurrence over det hele!Wink

Dbh Kristoffer

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)