Hej. Jeg har et finpudset projekt der meget gerne skal igang så hurtigt som muligt. Jeg søger en partner til en dating side . Vedkommende skal være : Dygtig til at lave hjemmesider. Have gode ideer. Være ambitiøs. TIL AT FÅ FAT PÅ NÅR MAN RINGER Du skal kun bekymre dig om at lave siden, jeg ordner salg, reklame, bruger osv. Det meste er på plads, mangler bare din ide og vores hjemmeside. Helst bo på Sjælland Har læst en del info herinde og i behøver ikke at skrive jeres mening om projektet, men blot kommentere hvis det har jeres interesse. Jeg håber der er nogle potentielle programmører herinde som har lyst til at prøve evner af. Jeg lover det bliver vanvittig cool det her.
|
Hej Buzzi
Denne kommentar er helt uden hensyn tagen til opgavens indhold, men kun på dens art og type!
Lyder som en idé der godt kunne give noget på den lange bane. Jeg vil bare passe på at bygge det hele op om en programmør. Jeg ville få siden lavet ved et større software hus, og så måske have en programmør til opdateringer og tilpasning. Et dating som de store er af meget stor kompeksitet, og vil tage rigtig mange timer at lave. Så hvis du stiller efter det bedste, så få det lavet ude i byen, og hiv så en partner ind der kan køre siden. Måske skulle siden sættes op i et af de store CMSér, så den er nem at styre på alle måder.
Dette er bare mit syn på alle de sider, der vil starte med det perfekte og tror det kan laves "sådan". Jeg ved ikke om du sigter efter det helt store fra start, hvis ikke så kan du bare så bort fra det her.
Forsat god jagt...