Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Omdeling som Flyers

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Dec 05
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

kan jeg det ?

jeg har en grønthandler fra 01-10.08

Frugt og grøntsager

hver dag tilbyder vi ca 25-30 forskellinge frugter og grøntsager .

alle frugter og grøntsager er Højest 3 dage gamle ,

så hos os er du altid skker på at få frisk frugt. desuden er alle stødte vare sorteret fra . '

kom ned i forretningen

Målsætningen er for min butik er at fremstå som et kvalitetsbevidst firma

kun 1.klasses kvalitetsvare

kan jeg send det ud ???

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 18:40

nu er jeg er grønthandler:
kan jeg send det ud ???

Nej, det er for dårligt.

Ring/skriv f.eks. til ham her. Sig du er fra Amino og prøv at presse prisen. Han kan sikkert hurtigt få omskrevet dit budskab, så du har en hurtig og billig flyer der virker!

Tilmeldt 10. Dec 05
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 10:25

tak

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 12:16

Hej Grønthandler

Ja ville nok også anbefale dig at få skrevet teksten om og sat lidt pænt op. Det er vi mange virksomheder der tilbyder her på Amino.

Hvis du vil fremstå som et kvalitets produkt, skal dit markedsføringsmateriale også være derefter. Hvis du for sat det flot op og skrevet en "sælgende" tekst, samt trykt den på en lækker papirkvalitet, så vil du også udstråle kvalitet overfor modtageren.

Tilmeldt 16. Apr 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 13:36

Enig hvis du selv modtager en folder i skrigende farver med en masse bobler og andet rod på ex virker det billigt hvis du modtager noget på lækkert tykt papir med eksklusiv farvesammensætning og tekst så virker det bedre på den profil du vil have..

Hellere brug flere penge på selve materialet og så spare penge på omdeling når det er profil du vil ha ud og ikke et tilbud er det lige meget om alle i byen får det samtidigt så arbejdsdrengen må bare igang ;)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)