Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konto i USA

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Er der nogen der kan anbefale en amerikansk bank, hvor det er muligt at oprette en konto over nettet?
Alternativt, er der danske banker, der kan oprette konti med amerikansk adresse?

Har kun brug for at modtage penge fra mine amerikanske kunder og sende dem videre til Danmark, så renter, betalingskort o.lgn. er mindre vigtige.

Erfaringer modtages med kyshånd...

Mvh,

Christian

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12856
Skrevet kl. 09:50

Dream:

Hej Amino'er,

Er der nogen der kan anbefale en amerikansk bank, hvor det er muligt at oprette en konto over nettet?
Alternativt, er der danske banker, der kan oprette konti med amerikansk adresse?

Har kun brug for at modtage penge fra mine amerikanske kunder og sende dem videre til Danmark, så renter, betalingskort o.lgn. er mindre vigtige.

Erfaringer modtages med kyshånd...

Mvh,

Christian

Er du kunde i en af de større danske banker, vil de normalt kunne tilbyde dig at få oprettet en konto hos deres samarbejdede bank i USA.

Mvh

Ravn

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 12:25

Mener at have læst mig til at det ikke er muligt - for at oprette konto i USA, skal man have en adresse derovre, hvortil f.eks. post kan sendes. Mener også at have læst det er nok bare med en postboks eller giroadresse eller det hed ihvertfald noget i den retning. Jeg kan huske forkert eller mulighederne kan have ændret sig siden jeg kiggede, men ved f.eks. at man som dansker ikke kan gå ind på eksempelvis Bank of America´s hjemmeside og derigennem oprette en konto - den mulighed blev droppet for flere år tilbage. Om man kan henvende sig til ens egen bank og derigennem få oprette en sådan aftale, det skal jeg desværre ikke kunne udtale mig om, men det lyder interessant hvis det er muligt.

Alternativt så er det moneybookers.com eller som flest andre benytter, paypal.com Smile

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12856
Skrevet kl. 14:38
Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 14:48

Min nuværende bank (Nykredit) har tilsyneladende ikke mulighed for at åbne konti i udlandet, men det kan være jeg skal overveje et skift til Sydbank...

Tak til jer begge - I har været til stor hjælp.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)