Når jeg sætter en Wordpress-blog op med Adsense-annoncer på, så oplever jeg at alle annoncerne på forsiden omhandler Wordpress, blogging, hosting og lignende, selvom min tekst er keyword-optimeret til andre emner og ikke nævner "blogs" eller lignende nogle steder. Jeg synes at jeg har forsøgt at fjerne alle henvinsinger til Wordpress, men intet hjælper.
Jeg synes at kunne huske at jeg læste om problemet et sted på nettet engang, man kan desværre ikke genfinde det.
Måske er din side helt ny, så hverken Google eller adsense endnu har undersøgt hvad den handler om.
Har aldrig selv oplevet det nævnte problem, men hvis det fortsætter, så tag denne teknik i brug til at pege på indholdsdelen.
Hilsen Anders
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Går man direkte ind på din side vil annoncerne være contant text. Finder man din side på f.eks. Google vil det være søgeordet som brugeren har søgt på.
Går man direkte ind på din side vil annoncerne være contant text. Finder man din side på f.eks. Google vil det være søgeordet som brugeren har søgt på.
Thomas
Hvorfor åbner du en gammel tråd med sådan noget vrøvl? Søgeordet fra Google har ingen effekt.
Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.