Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan dælen kommer jeg i kontakt med leverandørene?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle.

jeg går med planer om at åbne en webshop med udstyr til hunde og heste. dette skal kombineres med forskellige behandlinger jeg tilbyder i forvejen (i det små) til hunde og heste, -altså det man kalder alternativ behandling.

disse to elementer ønsker jeg at kombinere i en webshop, og dette er selvfølgelig meget godt, men hvordan hulen kommer jeg i kontakt med leverandørene? jeg synes jeg har ledt, forsøgt og prøvet igen og igen. så jeg tror det der er sket er at jeg har stirret mig blind?

 

så søde mennesker, kloge hoveder, håber nogen af jer kan hjælpe mig -  har en idé til hvad jeg gør for at få fat i dem?

og så vil jeg meget gerne høre andres erfaringer, på godt og ondt, om det at starte en webshop.

 

på forhånd tak og hav en dejlig dag!
janne kristensen

 

Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

jannekristensen:

og så vil jeg meget gerne høre andres erfaringer, på godt og ondt, om det at starte en webshop.

Det bedste råd jeg kan give er at du ikke må undervurdere opgaven med at få lavet selve shoppen. De fleste kan sagtens få en webshop, men hvis den skal være unik og funktionel så kræver det en indsats. Når shoppen er i drift kræver det også meget tid at holde det hele ved lige, pakke varer og sende dem afsted samt optimere shoppen hele tiden.

Mvh.

Michael

Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

tusind tak for dit indput!

jeg har allerede inkluderet i regnestykket at det ikke bare er så lige til. at der medfølger en del arbejde i sådan et projekt.

 

janne

Fra Middelfart
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janne.

Du tager fat i Lonni eller Morten fra Q-Pet, som har mange spændende produkter... i hvert tilfælde til hunde. ( ved ikke rigtigt, om der er til heste også )

De træffes på tlf. 63131014 eller gennem www.qpet.dk

M.h.t. webshop, så er der jo rigtig mange ting omkring dette emne. Har du læst Martin Thorborgs E-pusher ? -> ellers så gør det. Der er også rigtig god læsning i Brian Brandt´s e-bog "Webshop - hvordan. Køb den på www.webshop-hvordan.dk.  Og så vil jeg også gerne lægge nogle roser til Lea Skov Lindbæk ´s e-værksætteren, som du kan købe her: http://www.evaerksaetteren.dk/shop/frontpage.html Alle 3 bøger ville jeg gerne have læst, inden jeg startede webshop, for de er fulde af guldkorn.

Held og lykke med projektet.

De hjerteligste hilsner Diane Froebutikken.dk Nostalgisk butik, hvor originalerne genoplives og trendy nyheder opleves.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Leverandørere har typisk ikke en side du bare sådan kan kontakte dem på.

Prøv at snak med dine kommen konkurrenter og hør dem ad..

Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

tusind tak for råd og gode links!!

 

jeg vil kigge på det med det samme.

 

er der nogen af jer der vil prøve at vurdere kvaliteten af ideen?

janne

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)