Jeg er lige ved at undersøge om ikke jeg kan spare en skilling på at skifte webhotel. Det jeg vil benytte det til er at køre en blog, der benytter sig af asp.net og MSSQL. Som det ser ud nu vil det koste mig 59 kr for webhotel + 50 kr for 50mb i en MSSQL database (alt er excl moms), og det synes jeg er lidt dyrt. Kender I et godt dansk webhotel der kan gøre den slags lidt billigere? Systemet jeg regner med at anvende er Umbraco CMS, så hvis I har erfaringer med hosting af dette, så vil jeg gerne høre dem. |
Webhotel søges til Umbraco
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
25 kroner i måneden plus 50 kroner i måneden for en MSsql Kender dog ikke deres kvalitet. |
Og det ser ud til at man også kan få ASP og MYSQL. |
Hej Knut. Det er ikke MySQL men MSSQL jeg skal bruge :-) |
Er der andre der har erfaringer med Surftown? |
Deres kontrol panel er bare ubber nice :) Indtil videre har jeg ikke haft nogle problemer med dem, og har da været der i et år... |
Hej Morten. Vi hoster en del Umbraco løsninger (og udvikler dem selv, og nye komponenter til Umbraco), og har derfor en ret indgående erfaring i Umbraco og hosting af dette. Alt lige fra Umbraco blogs til portaler baseret på Umbraco. Kan helt sikket godt give et godt Amino tilbud til dig, så send en PM på hvad du regner med at have af trafik og pladskrav, så skal vi nok finde en god pris til dig. Vores egen siden netMedia.dk er naturligvis også hosted ved os selv, og udviklet i Umbraco. |
Har du fundet plads til din umbraco-løsning? Ellers vil vi godt hjælpe dig. |
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)