Jeg skal bruge et nyt design til www.ferieboligsiden.dk - vi har nu alle funktionere mere eller mindre på plads, men jeg synes ikke selve layout og design er det bedste.
Er der nogle der har gode forslag eller er gode til at lave desígns - det skal også inkludere implementeringen af design på selve siden, der er opbygget fra bunden i php.
Alle forslag modtages og jeg har et budget på ca. DKK 3.500. - Jeg har lavet en lille kravspec i word dok jeg kan maile.
det skal også inkludere implementeringen af design på selve siden, der er opbygget fra bunden i php.
Tror ikke du finder mange herinde der vil påtage sig den opgave. Du skriver jo ikke hvordan systemet er opbygget, er det et template system der styre layoutet? Eller er det PHP og HTML kodet blandet sammen?
Hvis det er sidst nævnte, ja så kan man hurtig ende med at skulle bruge mange timer på at finde de forskellige kode stumper ud og rette dem til.
Hvis det derimod er første nævnte, så vil det være en god ide at nævne hvilket template system der er tale om. :)
Kan jeres nuværrende koder ikke klare at implentere et nyt design ind i siden? Hvis han f.eks. får tilsendt det nye design udklippet i (x)html / css + billeder?
Hey, jeg kan ikke implementere et nyt design, men kan tilbyde dig at designe det, hvorefter en anden kan lave kodearbejdet. Jeg kan lave et nyt design til ca. 1500 kr.