Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design til ferieboligside søges

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle

Jeg skal bruge et nyt design til www.ferieboligsiden.dk - vi har nu alle funktionere mere eller mindre på plads, men jeg synes ikke selve layout og design er det bedste.

Er der nogle der har gode forslag eller er gode til at lave desígns - det skal også inkludere implementeringen af design på selve siden, der er opbygget fra bunden i php.

Alle forslag modtages og jeg har et budget på ca. DKK 3.500. - Jeg har lavet en lille kravspec i word dok jeg kan maile.

vh Thomas - admin (a) ferieboligsiden.dk

Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 22:19

thomas8:
det skal også inkludere implementeringen af design på selve siden, der er opbygget fra bunden i php.

Tror ikke du finder mange herinde der vil påtage sig den opgave. Du skriver jo ikke hvordan systemet er opbygget, er det et template system der styre layoutet? Eller er det PHP og HTML kodet blandet sammen?

Hvis det er sidst nævnte, ja så kan man hurtig ende med at skulle bruge mange timer på at finde de forskellige kode stumper ud og rette dem til.

Hvis det derimod er første nævnte, så vil det være en god ide at nævne hvilket template system der er tale om. :)

Mads Madsen

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 08
Skrevet kl. 22:23

Det er ikke et template system. Det er php og html der er blandet sammen. Men ked af at høre det du skriver - det lyder jo ikke så rart.

Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 22:31

Kan jeres nuværrende koder ikke klare at implentere et nyt design ind i siden? Hvis han f.eks. får tilsendt det nye design udklippet i (x)html / css + billeder?

Mads Madsen

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 08
Skrevet kl. 22:39

Hej, jo det skulle jeg umiddelbart mene kunne lade sig gøre. Der er en konkret style.css fil. Men jeg vil lige spørge min programmør

vh Thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:20

Hey, jeg kan ikke implementere et nyt design, men kan tilbyde dig at designe det, hvorefter en anden kan lave kodearbejdet. Jeg kan lave et nyt design til ca. 1500 kr.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 10:30

Hejsa. Jeg er interesseret i at lave det. Kan designe siden og sætte det op i xhtml/css.

Du kan se på www.exc.dk nogle af de ting jeg har lavet.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 18:53

Jeg vil meget gerne høre mere om dine ønsker til opgaven. :-) 

Jeg kan fanges på jacob@html24.dk

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 08
Skrevet kl. 19:05

Hejsa Jacob

Tråden er over et år gammel det er defor lavet.

Ellers tak

Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 23:03

Du er velkommen til at kontakte mig, så finder jeg en løsning til dig.

Se min hjemmeside her: martiniversen.com

Mvh.

Martin

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)