Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris for udarbejdelse af logo

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et web-sidenavn, der skal placeres på en hjemmeside, hvor jeg skal have en smart skrifttype med lidt farvemanipulation udenom Størrelsen skal være 80x20 mm. Der skal ikke være animation eller lignende. Er der nogen, der har et bud på, hvad det cirka koster (ex. moms) at få det lavet.

Hilsen JakobN
Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Skrevet kl. 14:49

Hej igen

Jeg fandt en anden tråd, hvor der var nogle prisangivelser hos logomotiv.info. Så jeg lukker denne tråd.

Hilsen Jakob
Tilmeldt 24. Apr 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:50

Hejsa,

Skal du starte en café op? Det skal jeg, men mand det tager tid!
Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Skrevet kl. 17:29

?

Nej, umiddelbart skal jeg ikke starte en cafe i forbindelse med at få prisen på hvad det koster at få et smart logo på en hjemmeside.

Men ja, det tager tid at starte op. Men jeg tror også på at den tid man bruger inden starten er givet godt ud, så det ikke tager fokus væk fra den egentlige forretning, når det buldrer derudaf.

Men god fornøjelse - håber at I kommer godt fra start og får en god cafe.

Hilsen Jakob
Fra Århus C
Tilmeldt 2. Mar 06
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 22:09
Hej Jakob

Det lyder ikke som om det er et decideret logo du skal have lavet. Hvis det er et spørgsmål om en lille illustration behøver det ikke koste logopriser...
Ring hvis du skal have hjælp...

Mvh Rasmus

www.logomotiv.com

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Skrevet kl. 23:10

Hej Rasmus.

Tak for dit svar. Jeg har egentlig selv ideen til et logo, hvor skrifttypen giver en væsentlig del af designet - men så skal der bare lige være en smule udenoms. Men et er at have en ide - en fagmand kan bedre sikre at et par streger, jeg lige ønskede et eller andet sted skal have den rette længde og tykkelse for at det kommer til at se ordentligt ud. Jeg kan nok finde frem til noget, men det er så tilfældigt, hvis jeg rammer noget, der kan bruges.

I første omgang var det primært prisoplysninger, jeg søgte, da jeg er ved at kikke på økonomi og andre ting. Og jeg havde slet ingen anelse om, hvad sådan noget koster.
Jeg har set din tråd, hvor du skrev lidt om priser og tog lidt udgangspunkt i det.

Hilsen Jakob

Fra Århus
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 09:11
Alternativt kan jeg også anbefale www.lexitech.dk - Du kan kigge på dem og sammenligne hvis du ønsker det. Jeg har ikke lige selv kigget på den virksomhed du har fat i der, så jeg kan ikke sige om prisen er lavere eller højere.
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)