Hey på Amino. som overskriften siger søger jeg en der kan lave en ny hjemmeside for mig . pris mm i pm tak |
Jeg har sendt dig en email.
Hey på Amino. som overskriften siger søger jeg en der kan lave en ny hjemmeside for mig . pris mm i pm tak |
MN Totalservice/ Mikkel Nielsen www.mn-totalservice.dk
Jeg har sendt dig en email. |
Catillo, Web der virker!
Det kan vi da, du kan se mere på www.secia.dk og kontakte os på info[snabela]secia.dk eller ringe på 42 42 08 09. |
Vi har en komplet pakke til 9,995,- som indeholder 1 års hosting, opsætning, grafisk design og evt. fotografering og tekstforfatning af virksomheds-hjemmesider. Kontakt mig på 70 220 627 el. mmc@mc-solutions.dk. Hvis i har specielle ønsker eller krav kan vi selvfølgelig også leverer det. |
Hej, Jeg kan levere en komplet hjemmeside med CMS til 4000 ,- Du er velkommen til at skrive for mere info. |
Ja vores løsning var så en professionel løsning inkl. rådgivning og vejledning af professionelle. Normalprisen er cirka 40.000kr for det du her får tilbudt for 10 :) |
Efter som du ikke har beskrevet hvad den skulle indholde går jeg ud fra det er en ganske almindelig CMS styret hjemmeside. Dette tilbyder jeg til 499,- kr + moms. Så er den opsat med et simpel design. Hvis et mere avanceret design ønskes kan dette tilbydes i samarbejde med en professionel virksomhed.
|
Det lyder ellers ret interessant. Er det med bagvedliggende database, cms etc. eller er det bare en simpel hjemmeside? |
Nu kan det snart være nok..... ;o)