Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for flere kunder

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner

Jeg har brug for flere kunder i firmaet da den vokser en del i øjeblikket.

Vi dækker hele københavn og københavnsområdet.

Har du eller kender du nogen der vil have gjort deres kontorer, huse, lejligheder, butikker, lagerhaller eller noget andet rengjort?

Vi rengører lastbilernes førerhuse så hvis i kender nogen der er interesseret så står vi til jeres/deres rådighed.

Vi har postdanmark transport og Bech-Hansen & Studsgaard A/S som faste kunder indenfor lastbil rengøring.

Har i venner brug for en rengørings partner?

Kontakt mig direkte på: 28 12 65 74

Mail: kontakt@pt-ren.dk

 

 

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

der er jo da mange, DSV, Tranzen, 3*34, 4*44hvis de stadig lever, det vel bare at google vognmænd, så vil jeg tro du for mere at lave med at kontakte kunder end at rengøre noget HAHA

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi tilbyder os som underleverandør hvis i har brug for det.

fordele:

  • i skal ikke have nogen ansatte
  • i skal ikke betale løninger
  • i skal ikke betale feriepenge
  • ovs.......

Så ring til mig på 26 40 06 97(prisen er god)

Fra København K
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej PT rengøring

Jeg er lidt i tvivl er det nye kunder eller er det underleverandører til "rengøring da firmaet vokser en del i øjeblikket?"

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :

hmmm FULD TILFREDSHED ELLER HELE SKIDTET TILBAGE! penge eller det skidt som i har fjernet? hehe sorry kunne bare ikke lade vær.

jeg tror en god ide ville være at skrive transport i dgs ud og smide med flyers, og undgå at sige at i mangler kunder fordi i er vokset jer store! det er jo helt bagvendt da det i virkeligheden lyder som om i har været en stor virksomhed som så har mistet kunder og nu mangler nogen til at fylde ud.. prøv heller at være ærlige, og så sige tingene som de er, brug jeres gode referencer, men på en mindre proggresiv måde (hvis det er sådan man stavet til det) jeg ahr det sådan at gorillia markedsføring er god men undgå at ligne en desparat sælger, hvis i har så gode referencer, så optræd professionelt, vid at i er dygtige og at hvis en spørger så giv ham en følelse af at han har sindsygt brug for at bruge jer fordi i rocks!!!

 

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)