Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ændring af profil

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke uploade billede. Der kommer en error side.

Derudover kan jeg ikke ændre mit profilnavn. Vil gerne have mit rigtige navn som profilnavn.

Og til sidst hvis jeg vil opdatere personlige oplysninger : navn, adresse , skriver den at min email allerede er i brug på sitet

På forhånd tak for hjælpen

mvh

Jimmi Hove

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 14:00

Mine personlige oplysninger er NU opdateret. Nu mangler billede og profilnavns ændring

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 12:01

Hej Jimmi,

Her er fremgangsmåden til at skifte "debatnavn":

Ind på "Ret Profil", fanebladet "Om". Skriv her dit navn i feltet Navn.

Ind på fanebladet "Debatindstillinger" og vælg "Ja" til spørgsmålet "Vis dit kaldenavn". Så skifter visningen af navn fra dit login til dit indtastede navn.

(Og hvis du allerede ved dette, men det er tekniske problemer, der forhindrer ændringen af navn, beklager jeg at have spildt din tid).

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:40

Hej Frank

Det vil jeg prøve, og den dag du spilder andres tid ved at hjælpe dem, er en sørgelig dag. Så tak ligemeget om det giver resultat eller ej

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:43

Jeg kan ændre mit navn, når man kommer ind på min profilside. Men ikke mit profilnavn som skulle stå over min avatar. Og mit billede vil hellere ikke uploade, selvom det opfylder betingelserne. Nå men jorden går jo ikke under pga det.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:57

Hej Movement

Hvilken browser bruger du?

Dbh Martin

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:08

Firefox. Har så lige dl Chrome, men kan ikke lige se det fede ved den browser pt. Men kan være det kommer. Men altså Firefox pt

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)