DKK 300.000 søges til eneforhandling af Nano-produkt
Jeg har i mange år holdt mig grundigt orienteret om udviklingen indenfor nano teknologi, deltaget på seminarer, og abonneret på ALT hvad der skrives, omtales, publiceres og hviskes om dette kvantespring i den generelle udvikling.
Jeg har nu fundet dét produkt, som på alle områder er rigtigt NU, men virksomheden, som udmærket er klar over at de står med et rigtig godt og patenteret produkt, stiller nogle særdeles høje krav i deres detaljerede specifikation til forhandlere og distributører, især når det drejer sig om eksklusivitet for Skandinavien.
Produktet, der både henvender sig til private og virksomheder, kan faktisk sælges som hyldevare, og vil, foruden en række andre fordele, omgående medføre reelle besparelser for kunden. (Og nej, produktet er ikke et addidativ).
Først og fremmest søger jeg ovennævnte kapital, men skulle du/din virksomhed, efter at have stiftet kendskab til produktet, ønske at deltage aktivt, og såfremt kemien er i orden, vil jeg da være meget åben for et samarbejde.
Er du oprigtig og seriøst interesseret, har orden i økonomien og gerne bosiddende på Sjælland, så kontakt mig venligst via PM eller email.
Med venlig hilsen
Flemming
|
Det var da utroligt så mange svar jeg ikke får ![]()
Nogen der har en idé?
Hilsen
Flemming